عبدالکاظم طالقانی گفت: فدراسیون فوتبال برای تمدید قرارداد با کی روش، تمامی جوانب را سنجیده و تصمیم صحیح را اتخاذ کرده است.

درباره قرارداد کی روش، فدراسیون فوتبال تصمیم درست را گرفته استعبدالکاظم طالقانی، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مبلغ قرارداد کارلوس کی روش با فدراسیون فوتبال ایران بیان کرد: درباره این موضوع باید از کسی که قرارداد کی روش را بسته، سوال کنید، درباره جزئیات قرارداد اطلاعی ندارم.

او درباره انتشار خبری مبنی بر دریافتی ساعتی ۱۱۵ میلیونی کی روش افزود: زمانی که قرارداد کارلوس کی روش بسته شد، مبلغ قرارداد در هیئت رئیسه تصویت شد، اما در حال حاضر در خاطرم نیست و درباره مبلغ قرارداد باید به تصمیم فدراسیون فوتبال احترام گذاشت.

طالقانی ادامه داد: روزی ۱۱۵ میلیون تومان یا هرچه قدر دستمزد کی روش باشد، فدراسیون فوتبال تصمیم گرفته، شرایط را سنجیده و تصمیم صحیح را اتخاذ کرده است. باید به اعضای هیئت رئیسه و رئیس فدراسیون فوتبال بابت قرارداد کی روش احترام گذاشت. در ریز قرارداد کی روش نیستم، اما بازهم می‌گویم که باید به تصمیم صحیح رئیس فدراسیون و اعضای هیئت رئیسه احترام گذاشت.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در پایان درباره بازی‌های دوستانه تیم ملی خاطرنشان کرد: صحبت درباره تیم ملی و بازیکنان در حوزه وظیفه من نیست و پیگیری نمی‌کنم، اما درباره اینکه تیم ملی ازبکستان قرار است با تیم دومش به مصاف ایران بیاید، نباید زود قضاوت کرد و باید بررسی کنیم که شرایط چگونه بوده است که آن‌ها این تصمیم را اتخاذ کرده اند.

گفتنی است، تیم ملی فوتبال ایران قرار است با هدایت کارلوس کی روش و در چارچوب دیداری دوستانه در تاشکند، ۲۰ شهریور ماه به مصاف شاگردان هکتور کوپر آرژانتینی بروند.


بیشتر بخوانید:کی‌روش: برایم فرقی ندارد بازیکنان از شمال باشند یا از جنوب

توضیحات فدراسیون فوتبال درباره مشکلات تیم ملی ایران برای جام ملت‌های آسیا

کی‌روش قراردادش را با فدراسیون فوتبال ایران تمدید کرده است

تاج: اولویت ما بازی‌هایی است که برای جام ملت‌ها آسیا به ما کمک کند


انتهای پیام/

اظهارات عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره مبلغ قرارداد کی روش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار