در نشست استاندار چهارمحال و بختیاری با وزیر نیرو، مسائل این استان در حوزه آب و برق بررسی و پیگیری شد.

بررسی مسائل چهارمحال و بختیاری در حوزه آب و برقبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ در دیدار و نشست استاندار و مجمع نمایندگان مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی با وزیر نیرو و تعدادی از معاونین و مدیران ستادی این وزارت‌خانه، مسائل این استان در حوزه‌های آب و برق مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در این نشست ضمن ارائه گزارشی از تأمین اعتبار پروژه‌های ملی بخش آب و برق، ظرفیت منابع آبی، و آب مورد نیاز استان جهت مصارف آشامیدنی، کشاورزی و صنعت، خواستار تخصیص اعتبار مورد نیاز برای این بخش‌ها شد.

وی با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری از خدمات کمتری در حوزه آب بهره‌مند بوده است، افزود: انتظار می‌رود مقام عالی وزارت با همکاری سایر دولتمردان و مجمع نمایندگان استان در این زمینه و برای تأمین اعتبار پروژه‌های آبی، پر شتاب و با حساسیت بیشتری اقدام کنند.

عباسی اظهار داشت: وزارت نیرو از طریق شرکت‌های تابعه به ویژه آب منطقه‌ای استان، توزیع برق و آبفای شهری و روستایی، و حسب نیاز مردم، عملیات اجرایی پروژه‌های مهمی را در استان آغاز کرده است، اما این پروژه‌ها در بعضی از فصول سال و به علت مشکلات اعتباری متوقف می‌شود.

رضا اردکانیان وزیر نیرو هم در این نشست گفت: مشکلات استان چهارمحال و بختیاری در حوزه آب و برق با نگاه مثبت بررسی و در حد امکان کمک‌های لازم انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ش

نشست استاندار چهارمحال و بختیاری با وزیر نیرو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.