حجت الاسلام والمسلمین دولابی نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: انقلاب اسلامی ایران، حرکتی مبتنی بر قیام سید الشهدا است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ حجت الاسلام والمسلمین دولابی نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری در همایش طلایه داران تبلیغ با اشاره به اینکه قیام سید الشهدا الهام بخش حرکت‌های سیاسی، انقلابی و اعتقادی در طول تاریخ است گفت: درس اصلی قیام عاشورا مقابله با طاغوت است.

حجت الاسلام والمسلمین دولابی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در دیدار با نمایندگان مجلس خبرگان، انقلاب اسلامی ایران را حرکتی مبتنی بر قیام سید الشهدا دانست.

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان از علما خواست تا در تبیین برکات خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اهمتام کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان نیزبا اشاره به تقارن ماه محرم امسال با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی گفت:علما بهترین مبلغان خدمات چهل ساله این انقلاب هستند.

حجت الاسلام صفی یاری با اشاره به جنگ روانی دشمنان از مبلغان دینی خواست در کنار تبلیغات، به دنبال پاسخگویی شبهات اعتقادی وسیاسی و معرفی آسیب‌ها و انحرافات در عزاداری‌ها باشند.

سردارکرمی فرمانده سپاه انصار المهدی استان زنجان هم روحانیون را در خط مقدم انقلاب معرفی کرد وگفت:وظیفه ونقش روحانیون، تبیین اقتدارو ودستاورد‌های انقلاب اسلامی است.

سردارکرمی با اشاره به روند تقابل ۴۰ ساله استکبار با انقلاب افزود: امروز دشمن با حربه نفوذ به دنبال جدا کردن اسلام قرآن وفرهنگ ایرانی از این انقلاب است.

 

انتهای پیام/ع

همایش طلایه داران تبلیغ برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.