رئیس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس کشورمان گفت: در حال مذاکره با رئیس فدراسیون جهانی برای میزبانی رقابت‌های جهانی اسنوکر هستیم.

اسکندری: درخواست میزبانی مسابقات جهانی اسنوکر را کرده‌ایمهاشم اسکندری رئیس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس کشورمان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری مسابقات جهانی به میزبانی تهران بیان کرد: یک ماه دیگر در قطر با "مبارک الخیارین" رئیس فدراسیون جهانی، جلسه ای خواهیم داشت که درمورد برگزاری مسابقات جهانی بیلیارد و بولینگ در ایران مذاکره می‌کنیم. در صورت موافقت با این موضوع، مسابقات سال دیگر به میزبانی تهران برگزار خواهد شد.

بیلیارد دیگر تفریح نیست

هاشمی گفت: بولینگ و بیلیارد و بولس درگذشته بیشتر جنبه تفریحی داشت، اما امروزه با پیشرفت جوامع و زندگی شهری این رشته ورزشی دیگر جنبه تفریحی ندارد و به صورت حرفه‌ای به این ورزش نگاه می‌شود، مخصوصا قشر جوان و تحصیل کرده به این ورزش علاقمند و جذب می‌شوند.

کلاس‌های متعدد مربیگری در ایران برگزار می‌شود

اسکندری اظهار کرد: خوشبختانه در سال‌های اخیر تلاش‌های زیادی برای برگزاری کلاس‌های متعدد داوری و مربیگری شده است که پس از آموزش توانستند عملکرد‌های خوب و قابل قبولی داشته باشند و بازیکنانی تربیت کرده اند که ۹۳ مدال را تا این لحظه برای کشورمان به دست آورده‌اند.

اندونزی با تغییرات مانع از حضور ما در بازی‌های آسیایی شد

اسکندری ادامه داد:ما برای اعزام بیلیارد بازان کشورمان به رقابت‌های آسیایی جاکارتا آماده بودیم، اما کشور اندونزی بعنوان میزبان که می‌توانست ۵ رشته را تغییر دهد بیلیارد را که شانس کمتری برای مدال آوری تیم کشورش داشت، حذف کرد و ورزش سپک تاکرا را جایگزین کرد، تا یکی از رشته‌های مدال آور ایران از این رقابت‌ها حذف شود و به مسابقات اعزام نشود. او همچنین افزود تیم کشورمان در بخش اقایان دارای رنکینگ جهانی دوم و در بخش بانوان نهم جهان است.

تلاش برای جذب حامی مالی ادامه دارد

اسکندری خاطر نشان کرد: یکی از مشکلات ما پخش نشدن مسابقات است، البته این مشکل تاحدودی حل شده و دیدید در مسابقات آسیایی تبریز روزی ۳-۴ ساعت پخش مستقیم داشتیم که برای اولین بار اتفاق افتاد، ما برای جذب حامی مالی همچنان در حال مذاکره هستیم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار فدراسیون بولینگ و بیلیارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار