مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: ناحیه صنعتی مرزی موران شهرستان گرمی ایجاد می شود.

علی نظری شیخ احمد، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، افزود: ایجاد ناحیه صنعتی موران مکان یابی شده و بر اساس برنامه‌ ریزی ‌ها و هماهنگی‌ های انجام شده با حمایت استاندار اردبیل در نقطه صفر مرزی شهرستان گرمی مغان ایجاد می شود.
وی اظهار داشت: این ناحیه صنعتی با نقطه صفر مرزی با جمهوری آذربایجان سه کیلومتر فاصله دارد و با راه اندازی آن تحولی بزرگی در تولید، ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی منطقه بوجود خواهد آمد.

وی با بیان اینکه در مجموع احداث و توسعه 15 شهرک و ناحیه صنعتی در استان اردبیل تصویب شده ، افزود: شهرک های صنعتی از قانون شهرداری ها معاف بوده و این شرکت با واگذاری زمین برای سرمایه گذاران به قیمت مناسب و تسهیلات کم بهره آماده کمک به متقاضیان سرمایه گذاری در شهرک ها و نواحی صنعتی استان است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: امکانات و تاسیسات زیربنایی اولیه از جمله آب ، برق و گاز برای سرمایه گذاران بخش خصوصی در شهرک ها تامین می شود.

نظری با بیان اینکه توسعه نواحی صنعتی با هدف اشتغال زایی ، تثبیت جمعیت و سرمایه گذاری بخش خصوصی در دستور کار است افزود: علاوه بر توسعه نواحی صنعتی و توسعه 6شهرک صنعتی هم به مساحت 148 در استان مد نظر است که در صورت تحقق تولید و اشتغال در شهرک های صنعتی افزایش می یابد.

وی بیان کرد: در حال حاضر 23 شهر و نواحی صنعتی در استان متشکل از 9 ناحیه صنعتی ،هشت شهرک صنعتی و پنج شهرک صنعتی غیر دولتی فعال بوده و در تمام آنها زیرساخت های لازم برای توسعه فراهم شده است.

انتهای پیام/ع

ایجاد شهرک صنعتی در شهرستان گرمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.