واکنش‌های عجیب یک دختر و پسر به اظهارات ترامپ + فیلم

سخنرانی رئیس جمهور آمریکا در ایالت مونتانا با واکنش‌های عجیب یک دختر و پسر همراه بود.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ سخنرانی دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا در شهر بیلینگز واقع در ایالت مونتانا با واکنش‌های عجیب یک دختر و پسر همراه بود.

یکی از پسرهایی که در پشت ترامپ ایستاده بود حین سخنرانی وی دائم در حال تعجب کردن بود و دختری هم که در نزدیکی این پسر ایستاده بود با پرچم آمریکا بینی‌اش را پاک می‌کرد.

مسئولان برگزاری این سخنرانی پس از آنکه متوجه شدند این دختر و پسر، ترامپ را حین سخنرانی تشویق نمی‌کنند از آنها خواستند جای خود را عوض کنند تا تصویرشان در دوربین‌های تلویزیونی ثبت نشود.

واکنش‌های این دختر و پسر به سوژه‌ای برای شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده به طوری که برای این پسر یک پیج در توئیتر ساخته شده است.


بیشتر بخوانیدوقتی ترامپ رنگ‌های پرچم آمریکا را بلد نیست! + فیلم


انتهای پیام/
 

سخنرانی ترامپ در ایالت مونتانا + فیلم

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۵ ۱۹ شهريور ۱۳۹۷
ترامپ نادانی است تاریخ نظیرش را ندارد
Iran (Islamic Republic of)
تهام
۰۰:۵۲ ۱۹ شهريور ۱۳۹۷
ترامپ یک نادان واقعی است . او با کارهای بی پایه اش کمر به نابودی بشریت بسته است . به راستی که شمر زمانه است .
Germany
ناشناس
۱۹:۲۹ ۱۸ شهريور ۱۳۹۷
هر وقت کشورهای عراق و افغانستان و سوریه و لیبی و ویتنام و کوبا و خلاصه لیست بالا و بلند کشورهایی که آمریکا خواهان دادن آزادی از این نوع به انها بود به دموکراسی رسیدند ما را هم خبر کنید بریم تماشا!!
Iran (Islamic Republic of)
مصمم
۱۵:۰۰ ۱۸ شهريور ۱۳۹۷
یا این دختر و پسر اولین باره به سخنان رئیس جمهورشان گوش می دهند که از تعجب چشم هایشان گرد شده و آن دختر از شدت تعجب عکس العمل پاک کردن بینی خود با پرچم آمریکا را از خود نشان می دهد که بعید است و یا با شناختی که از او دارند می خواهند تکرار اراجیف او را به سُخره بگیرند که به نظرم همین است .