مدیرکل امور بین‌الملل مجلس شورای اسلامی در حساب کاربری شخصی خود نسبت به اتفاقات اخیر بصره واکنش نشان داد.

رد پاي عوامل خارجي در حادثه به آتش كشيدن سركنسولگري ایران مشهود استبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسین امیرعبداللهیان، دستیار ویژه رییس مجلس و همچنین مدیرکل امور بین‌الملل مجلس شورای اسلامی در تازه ترین توئیت منتشر شده در حساب شخصی توئیتر خود نسبت به اتفاقات اخیر در بصره و به آتش کشیده شدن کنسولگری ایران در این شهر واکنش نشان داده است. عبداللهیان در این پست با اشاره به رد پای عوامل خارجی در منطقه نوشت:

"در حادثه به آتش كشیدن سركنسولگری جمهوری اسلامی ایران در بصره، رد پای عوامل خارجی و جنگ افروزان در منطقه پررنگ است. نباید اجازه داد كه شیعه انگلیسی و وهابیت سعودی ، عراق را به آشوب كشند.روابط تهران و بغداد راهبردیست."

رد پاي عوامل خارجي در حادثه به آتش كشيدن سركنسولگري ایران مشهود است

او این پست را با تصویری یکسان به زبان عربی هم در حساب کاربری خود منتشر کرد.

فی حادثة احراق القنصلیة العامة للجمهوریة الإسلامیة الإیرانیة فی #البصرة تتجلى آثار اقدام العناصر الخارجیة و مؤججی نار الحرب فی المنطقة. یجب اللا یسمح #للشیعة الإنجلیزیة و الوهابیة #السعودیة بایجاد الإضطرابات فی العراق. ستبقى علاقات #طهران و #بغداد استراتیجیة.

رد پاي عوامل خارجي در حادثه به آتش كشيدن سركنسولگري ایران مشهود است

روز گذشته نیز کاربران فضای مجازی با انتشار هشتگ‌های #فتنه_ بصره و #بعثی_برانداز_پیوندتان_مبارک نسبت به این اتفاق واکنش نشان دادند.


بیشتر بخوانید: واکنش کاربران به حوادث شب گذشته بصره: #بعثی_برانداز_پیوندتان_مبارک


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.