برترین‌های مسابقات قهرمانی تنیس خاکی نونهالان و نوجوانان کشور در شهرکرد معرفی شدند.

مسابقات قهرمانی تنیس خاکی کشور پایان یافتبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مسابقات قهرمانی تنیس خاکی نونهالان و نوجوانان کشور در سطح A با رقابت ۱۹۵ ورزشکار از ۲۰ استان و در دو بخش پسران و دختران رده‌های سنی ۱۰، ۱۲ و ۱۴ سال، از ۱۰ تا ۱۶ شهریور ۹۷ در باشگاه امیران شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

در بخش پسران و در رده سنی ۱۰ سال، رادین فهیمی از البرز، دانیال مشتاقی فرد از اصفهان و مانی کاردان از مازندران مقام‎های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در بخش پسران و در رده سنی ۱۲ سال هم پارسا اشجاری نیا از تهران مقام اول، نیک یوسفیان از کرمانشاه مقام دوم و امیرحسین نبی‎لو و ملوین نجاریان از آذربایجان غربی مشترکاً مقام سوم را کسب کردند.

در بخش پسران و در رده سنی ۱۴ سال، نیک یوسفیان از کرمانشاه به مقام اول، پارسا اشجاری‎نیا از تهران به مقام دوم و محمدرسول اکبریان و امیرعلی بیطرف از قم مشترکاً به مقام سوم رسیدند.

همچنین در بخش دختران و در رده سنی ۱۰ سال، یاسمن یزدانی از خراسان شمالی مقام اول، آنوش روستایی از زاهدان مقام دوم و رها کارآور از زاهدان مقام سوم این رقابت‎ها را به دست آوردند.

در بخش دختران و در رده سنی ۱۲ و ۱۴ سال هم هانا سلطانی از قزوین مقام اول، مهرانا سلیمانی‌پور از اصفهان مقام دوم، ریحانه کمالی از بوشهر، یاسمن یزدانی از خراسان شمالی و ستایش کاویانی از قم مشترکاً مقام سوم را از آن خود کردند.

انتهای پیام/ن

رقابت‌های تنیس خاکی نونهالان و نوجوانان کشور در شهرکرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار