مسئول سازمان بسیج سازندگی اردبیل گفت: ۱۴۹ گروه جهادی با تعداد یک هزار و ۳۹۳ بسیجی جهادگر به مناطق محروم و کم‌برخوردار استان اعزام شدند.

سرهنگ علی پیرجاهد، مسئول سازمان بسیج سازندگی اردبیل امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار داشت: با اقداماتی که انجام شده خوشبختانه روز به روز شاهد افزایش تعداد بسیجیان جهادگر در سطح استان هستیم که این امر زمینه‌ساز توسعه و عمران هر چه بیشتر در مناطق محروم و دورافتاده می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری موفق و موثر رزمایش محمد رسول‌الله(ص) دو بیان کرد: برگزاری چنین رزمایشی با این حجم گسترده در سال‌های اخیر در استان برگزار نشده بود اما امسال با ورود جهادگران و اردوهای جهادی به این رزمایش شاهد برگزاری گسترده رزمایش محمد رسول‌الله(ع) در استان بودیم که توانستیم ثمرات مثبت و موثری را از این همایش داشته باشیم.

مسئول سازمان بسیج سازندگی اردبیل برگزاری این رزمایش را دارای ثمرات مناسب برای جامعه دانست و گفت: بیش از یک هزار نفر بسیجی جهادگر در این رزمایش مشارکت داشته و زمینه‌ساز برگزری این رزمایش با این حجم گسترده شدند به طوری که حضور جهادگران در این رزمایش و برگزاری چنین رزمایشی مسئولان استان را شگفت‌زده کرد.

پیرجاهد افزود: در قالب این رزمایش 149 گروه جهادی با تعداد یک هزار و 393 بسیجی جهادگر به مناطق محروم و کم‌برخوردار استان اعزام شده و مشغول خدمات‌رسانی به ساکنان این مناطق هستند که با حضور این بسیجیان در مناطق محروم زمینه برای محرومیت‌زدایی هر چه بیشتر در این مناطق فراهم می‌شود.

انتهای پیام/ع

اعزام گروههای جهادی به مناطق محروم اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۵ ۲۱ شهريور ۱۳۹۷
برادران محترم بسیج ، روستای محروم لنج آباد به حضورتان معرفی میگردد. راه ارتباطی مناسب + صفر، آب آشامیدنی با وجود چشمه های فراوان 4 ماه از سال!!! ما امید مان بعد از خدا به همت شماست.