مدیر کل فرودگاه‌های استان کرمان گفت: درحال حاضر روزانه ۲۵ پرواز در ۵ فرودگاه موجود در سطح استان کرمان انجام می‌شود و هیچ محدودیتی برای حضور شرکت‌های هواپیمایی در کرمان وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،علی قاسمی زاده مدیر کل فرودگاه‌های استان کرمان گفت: درحال حاضر روزانه ۲۵ پرواز در ۵ فرودگاه موجود در سطح استان کرمان انجام می‌شود.

قاسمی زاده با تاکید بر اینکه همه شرکت‌های هواپیمایی در صورت تمایل می‌توانند در استان کرمان فعالیت کنند، افزود: خطوط پروازی استان کرمان در انحصار هیچ شرکت هواپیمایی نیست و هرکدام از ایر لاین‌ها می‌توانند برای راه اندازی خطوط پروازی در خواست بدهند.

مدیر کل فرودگاه‌های استان کرمان گفت: دفاتر خدمات مسافرتی نیز می‌توانند برای چارتر پرواز اقدام کنند.

وی بیان داشت: در حال حاضر تعدادی از خطوط پروازی استان کرمان در چارتر این دفاتر است و هیچ محدودیتی برای افزایش تعداد این خطوط وجود ندارد.

قاسمی زاده با اشاره به اینکه برخلاف برخی اظهار نظر‌ها کرمان در بن بست هوایی قرار ندارد، تصریح کرد: راه اندازی هر خط پروازی باید برای ایر لاین‌ها صرفه اقتصادی داشته باشد، اما متاسفانه به دلایلی برخی خطوط پروازی، مسافر چندانی ندارند و همین مسئله باعث حذف آن خط پروازی از فرودگاه‌های استان کرمان می‌شود.

وی تصریح کرد:در حال حاضر شرکت‌های هواپیمایی به صورت مستمر از مبدا و یا به مقصد فرودگاه‌های کرمان، رفسنجان، سیرجان، بم و جیرفت پرواز مستقیم دارند.

در حال حاضر استان کرمان با شهر‌های تهران، تبریز، اصفهان، مشهد، شیراز، اهواز، زاهدان، بندرعباس و کیش ارتباط پروازی دارد.
انتهای پیام/ی

ارتباط پروازی استان کرمان با دیگر استان ها

برچسب ها: فرودگاه ، هواپیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار