رییس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان گفت: توسعه توریسم درمانی در منطقه سبب شکوفایی اقتصادی و افزایش اشتغال در منطقه می‌شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛ دکتر علیرضا آموزنده رییس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان گفت: دانشکده علوم پزشکی آبادان در زمینه توریسم درمانی رشد بسیار خوبی داشته است و حتی در حال انعقاد قراردادی نیز در بصره برای آموزش دانشجویان رشته علوم پزشکی این شهر ، در شهرستان آبادان هستیم.

وی با بیان اینکه در حال فراهم کردن مقدمات تبدیل دانشکده علوم پزشکی به دانشگاه هستیم افزود: توسعه توریسم درمانی در منطقه نیز موجب شکوفایی اقتصادی و نیز افزایش اشتغال در منطقه می شود.

رییس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان  با ابراز تاسف از بروز برخی حساسیتها نسبت به گردشگران کشور همسایه عراق گفت: متاسفانه توطئه گران در صدد تفرقه افکنی بین دو ملت شیعه ایران و عراق هستند و میخواهند با این تفرقه افکنی رشد اقتصادی را در منطقه متوقف کنند.

وی حضور گردشگران را ضامن رشد اقتصادی در منطقه اعلام کرد و تاکید کرد: مردم ما باید هوشیار باشند و جلوی توطئه های تفرقه افکنانه دشمنان را سد کنند.

رییس دانشکده علم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان نیز خدمت در بخش درمان و بهداشت شهروندان را امری مهم تلقی کرد افزود: همه کسانی که در بخش بهداشت ، سلامت و درمان مردم فعالیت دارند باید همچون رزمندگان دوران دفاع مقدس با روحیه بسیجی و ایثارگری فعالیت کنند .

در پایان این مراسم از 118 نفر از بهورزان ، کارکنان فوریت های پزشکی ،آزادگان و کارمندان نمونه فعال در حوزه بهداشت درمان و سلامت دانشکده علوم پزشکی آبادان قدر دانی شد.

انتهای پیام/ د

شکوفایی اقتصاد با توسعه توریسم درمانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.