رمزگشایی از دروغ‌پردازی‌های رسانه‌های بیگانه در ماجرای رامین حسین‌پناهی+ فیلم

رامین حسین پناهی، یکی از عناصر گروهک تروریستی و تجزیه‌طلب کومله بود؛ گروهکی که اعضایش در جنایتکاری روی متوحشان داعشی را سفید کرده‌اند و اقدامات ضدایرانی‌شان بر هیچکس پوشیده نیست.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، رامین حسین پناهی، حاتم مرمضی و سارو قهرمانی تروریست‌هایی هستند که رسانه‌های بیگانه با به راه انداختن شانتاژ رسانه‌ای قصد داشتند آنها را فعالان سیاسی جلوه دهند.

رمزگشایی از دروغ پردازی های رسانه های بیگانه در ماجرای رامین حسین پناهی+ فیلم

دوم تیرماه سال گذشته یک تیم تروریستی از گروهک تروریستی کومله که قصد داشت تا برای انجام عملیات‌های تروریستی ازمرزهای غربی وارد کشورمان شود، در نزدیکی شهر سنندج با نیروهای سپاه پاسداران درگیر می‌شود که در نتیجه آن سه تن از اعضای این تیم تروریستی به هلاکت رسیده و یک نفر از آنها به نام رامین حسین پناهی مجروح شده و با مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات دستگیر می‌شود.


بیشتربخوانید : هیاهوی ضدانقلاب برای یک تروریست شناسنامه‌دار که روی داعش را سفید کرد!


پس از ارجاع پرونده رامین حسین پناهی به مراجع قضایی و با توجه به اعترافات نامبرده وی به اعدام محکوم می‌شود.

اما پس از اعلام حکم اعدام رامین حسین پناهی رسانه‌های بیگانه در فضای مجازی و رسمی در برنامه‌های متعددی سعی در بی گناه جلوه دادن و معرفی او به عنوان یک فعال سیاسی صرف داشتند.

در موارد مشابه دیگری مانند ماجرای سارو قهرمانی یکی دیگر از اعضای گروهک تروریستی کومله که در درگیری با نیروهای امنیتی کشته شده بود و حاتم مرمضی یکی از اعضای داعش که در استان ادلب سوریه به هلاکت رسیده بود نیز رسانه‌های بیگانه سعی دشتند با وارونه نشان دادن واقعیت اینطور وانمود کنند که این افراد در جریان اعتراضات دیماه سال گذشته دستگیر شده‌اند و در زندان به قتل رسیده‌اند.

شب گذشته مستندی از صدا وسیما پخش شده است که به لایه‌های پنهانی شانتاژ رسانه‌ای رسانه‌های بیگانه علیه کشورمان در موضوع رامین حسین پناهی، سارو قهرمانی و حاتم مرمضی پرداخته است؛ در ادامه این مستند را ببینید:

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

پشت پرده شانتاژ رسانه‌های بیگانه در ماجرای رامین حسین پناهی به روایت خبرنگاران تسنیم + فیلم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علي
۱۲:۵۰ ۱۹ شهريور ۱۳۹۷
باسلام
خاعنين به انقلاب واسلام ووطن دربدون درنگ اعدام كنيد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۸ ۱۹ شهريور ۱۳۹۷
جایش جهنم است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۱ ۱۹ شهريور ۱۳۹۷
اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۳ ۱۹ شهريور ۱۳۹۷
حقش بود اعدام بشه .باید چندین بار اعدامش میکردن این قاتل بی رحم رو . برادرش هم زودتر دستگیر شود و اعدام گردد
France
ناشناس
۰۰:۴۰ ۱۹ شهريور ۱۳۹۷
ادامه جلسه در قعر جهنم
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۰:۳۹ ۱۹ شهريور ۱۳۹۷
سلام چرا زودتر این شفاف سازی ها صورت نمی گیره ؟
Iran (Islamic Republic of)
یزدان نورانی
۲۳:۲۹ ۱۸ شهريور ۱۳۹۷
زحمت بکشید کیفیت ویدئو را بالا ببرید و دیگه اینکه دست برادران سپاه درد نکنه سپاس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۴ ۱۸ شهريور ۱۳۹۷
به نظرم سردر این رسانه ها باید بنویسن کارگاه رنگ رزی . چون هرچی تروریست و قاتله رنگش می کنن تبدیلش می کنن فعال حقوق بشر . چند ماه قبل هم موقع اعدام محمد ثلاث همین اراجیف را تحویل دادن . انگاری که شهروندهای بی دفاع یا نیروهای ناجا بشر نیستن که این جانیها میشن فعال حقوق بشر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۷ ۱۸ شهريور ۱۳۹۷
این رنگ کردن قاتلها و فعال حقوق بشر تحویل دادن به افکار عمومی که دفعه اول رسانه های اون ور آبی نیست محمد ثلاث رو هم گفتن فعال حقوق بشر . به نظر این رسانه ها مقتولین بیچاره و شهدای خیابان پاسداران بشر نبودن که کشته شدن چون فقط این طوری میشه این موجوداتو فعال حقوق بشر نامید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۸ ۱۸ شهريور ۱۳۹۷
قابل توجه کسایی که عقلشونو سپردن به ماهواره ها هرچی بگن بدون اطلاع تائید می کنن حالا دیگه قاتل رو فعال حقوق بشر جا (رنگ)می زنن . این چندمین باره که این دروغ پردازیها را انجام میدن . اگه این موجودات فعال حقوق بشرین حتما اون مقتولهای بیچاره بشر نبودن--- درست مثل مظلوم نمایی راجع به محمد ثلاث قاتل شهدای خیابان پاسداران تهران
Iran (Islamic Republic of)
احمد 1000
۲۱:۵۸ ۱۸ شهريور ۱۳۹۷
این یک نعمت الاهیست که روزی بزرگان ما دشمنان ما را نمیشنا ختند ولی امروز از کوچک و بزرگ زن و مرد و مخصوصا ملت های کشور های دیگر دشمنان ایران و ملت ایران و دولت و ملتهای مسلمانان جهان را خوب میشناسند و میدانند امریکا اسراییل و چند کشور دیگر جهان دشمنان ماها هستند و دشمنان ما مسلمانان واقعا در دنیا منزوی شدند و فقط چند کشور انها را پیروی میکنند و انشالا روزی فرا میسرسد تنهای تنها خواهند شد مردم امریکا و اروپا راه پیمایی را بلد نبودند این قدرت مسلمانان است که امروز درامریکا مردم پر چم امریکا در انگلیس پرجم انگلیس را اتش میزنند و هر روز بر علیه دولشان تطاهرات میکنند خدا با ماست باور داشته باشید نابود خواهند شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۵ ۱۸ شهريور ۱۳۹۷
مقر این گروه تروریستی هم باید توسط سپاه نابود شود همین طور تمام جنایتکارانش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۸ ۱۸ شهريور ۱۳۹۷
باید خائنین به وطن و منافقان اعدام شوند