در آستانه ماه محرم، گردهمایی مبلغان و روحانیان استان سمنان با عنوان " طلایه داران تبلیغ" در شاهرود برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت‌الاسلام محمد عبداللهی، دادستان ویژه روحانیت تهران در این گردهمایی با تاکید بر اینکه محرم بهترین فرصت برای تبلیغ دین و اندیشه های الهی است گفت: دشمن با برنامه‌ریزی روی جوانان و گرفتار کردن آن‌ها به بی توجهی به نماز، زیر سؤال بردن اصول و فروع دین، هتک حیثیت نسبت به آبا و اجداد خودشان، بدبین کردن نسبت به روحانیت می‌کوشد تا حوزه دین را تخریب کند.

حجت الاسلام علی شکری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان نیز در این گردهمایی گفت: همان‌طور که روحانیت پیشتاز انقلاب بود امروز نیز باید در دفاع از ولایت‌فقیه و نظام در صف مقدم قرار گیرد.

وی در ادامه افزود: بابیان اینکه تحلیل مسائل خرافی و فرقه‌های نوظهور و دروغین در جامعه ضروری است، اظهار داشت: باید از هرگونه بدعت و خرافه در مسیر آیین‌های عزاداری جلوگیری و به تدوین ارزش‌ها و سنت‌های اسلامی، نیکوکاری، دستگیری از نیازمندان و صله‌رحم بپردازیم.

سردار علی فرزندی، مسئول دفتر مکتب دفاعی، ایمنی ستاد کل نیروهای مسلح نیز در این گردهمایی با اشاره به نقشه‌های دشمنان برای تفرقه افکنی بین مسلمانان، گفت: مقابله با شبهات و جنگ روانی رسالت مبلغان است.

حجت الاسلام عباس امینی امام جمعه شاهرود نیز در این گردهمایی گفت: تبلیغ دین مبین اسلام و آموزه های الهی در ماه محرم دارای اهمیت ویژه ای است.

وی با بیان اینکه باید از فرصت محرم برای ترویج معروف در جامعه استفاده کنیم تصریح کرد: یکی از معروفاتی که رهبر معظم انقلاب اسلامی به آن تاکید ویژه ای دارند، امید آفرینی است که در شرایط ویژه اقتصادی حاکم بر جامعه دارای اهمیت ویژه ای است.

انتهای پیام / ز

جزئیات گردهمایی طلایه داران تبلیغ در شاهرود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.