پارس جنوبی بوشهر با برد برابر شهریار ساری در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی گام بلندی برای قهرمانی برداشت.

پیروزی مقتدارانه پارس جنوبی بوشهر برابر شهریار ساریبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، تیم پارس جنوبی بوشهر یکشنبه شب (هجدهم شهریور) در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی به دیدار تیم شهریار ساری رفت. دیداری که بردی مقتدرانه را برای پارس جنوبی بوشهر به همراه داشت و این تیم موفق شد با نتیجه ۵ بر ۲ دو میزبان خود را شکست دهد و همچنان در صدر جدول باقی بماند. گل‌های پارس جنوبی بوشهر را احمدزاده (۲ گل) , اکبری، مرادی و کیانی به ثمر رساندند.

مدیر تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبوشهر؛ پس از پیروزی تیمش در برابر تیم شهریار ساری گفت:با حمایت‌های مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و مدیر عامل باشگاه، درایت کادر فنی و تلاش بازیکنان تیم روند بسیار خوب و بی حاشیه‌ای طی می‌کند و با پیروزی ۵ بر ۲ که در برابر تیم شهریار ساری به دست آوردیم گامی دیگر برای رسیدن به قهرمانی برداشتیم که این مهم را به مردم خوب استان بوشهر که همواره حامی تیم بوده‌اند، تبریک می‌گویم.

اکبر فرید افزود: رقابت‌های این فصل لیگ برتر نسبت به فصل های قبل کیفیت بالاتری دارد و تیم‌ها با انگیزه بیشتری در برابر پارس جنوبی ظاهر می‌شوند که همین امر رقابت‌ها را سخت و فشرده کرده، اما ارائه بازی‌های حساب شده که با اتحاد و همدلی همراه بوده باعث به دست آمدن نتایج دلخواه و صدر نشینی تیم ما شده است.

وی همچنین با ابراز رضایت از میزبانی باشگاه شهریار ساری، بیان کرد: شرایط برگزاری بازی بسیار مساعد بود و مسئولان سازمان لیگ، باشگاه شهریار ساری، آقای بهروان رئیس هیات فوتبال استان مازندران، نیروی انتظامی ساری و مردم خوب این شهر که در ورزشگاه حضور داشتند، زحمات زیادی برای برگزاری یک رقابت زیبا و جوانمردانه متحمل شدند، که جای تقدیر دارد.

جدول نتایج بازی‌های هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی:

پیروزی مقتدارانه پارس جنوبی بوشهر برابر شهریار ساری

انتهای پیام/م

برد شیرین پارس جنوبی بوشهر در ساری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.