رئیس سازمان بسیج کارگری استان اردبیل گفت: مانور شیفت ایثار روز ۲۰ شهریور همزمان با سراسر کشور در اردبیل نیز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،خلیل منوچهری، رئیس سازمان بسیج کارگری استان اردبیل با اشاره به برگزاری مانور شیفت ایثار در اردبیل اظهار داشت: امسال همزمان با رزمایش اقتدار عاشورایی، بسیج کارگری نیز اقدام به برگزاری مانور شیفت ایثار در روز 20 شهریور در سراسر کشور می‌کنند که در این مانور کارگران بسیجی به جای شرکت در رزمایش میدان رزمی، در خود کارخانجات و واحدهای تولیدی اقدام به برگزاری شیفت ایثار می‌کنند.

وی گفت: مانور شیفت ایثار فردا در 6 کارخانه و واحد تولیدی اردبیل از جمله مجموعه آراکس، زرین چوب، کارخانه سیمان، مجتمع آرتاویل تایر، عمران کار سبلان و چاپخانه شیران نگار برگزار می‌شود و کارگران عضو بسیج در کارخانه‌ها علاوه بر وظایف معمولی و محوله خود در اوقات فراغت بدون چشم‌داشت، اضافه کاری و یا دستمزد در مراکز تولیدی خود خدماتی انجام می‌دهند که در جهت تقویت تولید و کمک به کارخانه و رونق تولید خواهد بود.

رئیس سازمان بسیج کارگری استان اردبیل افزود: هدف از برگزاری این مانور احیای فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی در سنگر تولید و خدمت است؛ شاید خدمات کارگران بسیجی در شیفت ایثار ناچیز باشد، اما چون به صورت داوطلبانه و برای رضای خدا و در راستای احیای فرهنگ اسلامی ایثار و از خودگذشتگی است، قطعاً موثر خواهد بود.

منوچهری تصریح کرد: با توجه به جنگ اقتصادی همه جانبه‌ای که دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تدارک دیدند، کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی خط مقدم مقابله با این جنگ اقتصادی هستند و کارگران بسیجی نیز وظیفه خود را در کمک به این جهاد اقتصادی انجام می‌دهند.

انتهای پیام/ ع

احیای فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی در سنگر تولید و خدمت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.