به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی 10001915 (مجله خبری شبکه یک سیما) و 30002394 (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

 

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ نوزدهم شهریور ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

9850...0914: آیا پیام مظلومیت چند روستا از حومه شهرستان شوط را به گوش وزیر نیرو می رسانید یا خیر!!! روستای تازه کند و چند روستای اطراف که دارای مردمان بسیار فعال هستند متاسفانه آب خوردن و استحمام ندارند، مزارعشان از بین رفته و کویر شدند.

 

6798...0935:یک پارکینگ طبقاتی به نام نوروز واقع در ابتدای خیابان آفریقا خیابان نوروز قبل از استانداری تهران در پارک آب و آتش اقدام به جدا سازی پارکینگ خانم ها و آقایان کرده که به نظر سوژه جالبی است.

 

5688...0918: سلام 9 ماه از زلزله کرمانشاه می گذرد ولی بنیاد مسکن شهرستان اسلام آباد غرب که استان لرستان را بر عهده دارد می گوید که بودجه نداریم که به  نصف خسارت دیدهای شهرستان اسلام آباد غرب بدهیم! پیگیر باشید لطفا.

 

1295...0915:  من تاریخ ۲ تیر ماه ۹۷ از جی ال ایکس گوشی اریا وان پیش خرید کردم مبلغ ۹۰۲ هزار تومان برای اواخر مرداد الان هنوز خبری نیست شرکت هم اصلا جواب نمی دهد. ممنون میشم پیگیری کنید.

 

9074...0912:کارخانه سیمان در جاده خاوران مدت طولانی تعطیل بود اما الان شروع به کار کرده و آلودگی فراوانی ایجاد کرده است. لطفا پیگیری کنید.

 

0016...0930: لطفا به اطلاع برسانید که بانک ها برای وام های خیلی کم حساب مردم را مسدود می کنند و با توجه به وضعیت اقتصادی که مردم قادر به تامین نیازهای اولیه نیستند بانک ها هم اقدام به مسدود کردن حساب های مردم میکنند.

 

8399...0938: ما کارمندان اداره آب و فاضلاب جیرفت هستيم. با ما قرار داد با حقوق اداره کار بسته شده که یک میلیون و چهارصد تومان هست.اما حقوق ما خیلی پایین تر از این هست ماهی هفتصد و هشتصد تومان به ما می دهند و می گویند که هر چی کار کنی همون قدر بهتون پول می دهیم. می گویند که شما نیروی حجمی هستين. ما با این حقوق چه کنیم.

 

1804...0915:  چرا کسی از کارگران ساده دفاع نمی کند کسی به فکر معشیت و زندکی ما نیست نه دولت نه صدا وسیما

 

9138...0913: چرا ایران خودرو فروش فوری خودرو برای تحویل امسال نمی گذارد.باتشکر

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید
 
 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار