معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل گفت: کارخانجات نساجی راکد و نیمه فعال استان در ماه‌های آتی به چرخه تولید باز خواهند گشت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،بهمن حسین‌زاده ،معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در اردبیل اظهار داشت: به دنبال حل مشکلات مالی و تامین سرمایه در گردش لازم برای واحدهای تولیدی و خدماتی استان هستیم تا بتوانیم شاهد رونق تولید در واحدهای صنعتی در سطح استان باشیم.

وی گفت: برای ارتقای بهره‌وری و افزایش میزان اشتغال و تولید در واحدهای صنعتی برنامه داریم و چند واحد بزرگ و تاثیرگذار از جمله کارخانجات نساجی راکد و نیمه فعال استان در ماه‌های آتی به چرخه تولید استان باز خواهند گشت که در این زمینه برنامه‌ریزی و هدفگذاری‌های لازم انجام شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل افزود: حمایت از تولیدکنندگان و کارآفرینان از سیاست‌های دائمی و راهبردی استانداری اردبیل است و با تمام توان در راستای حفظ و افزایش تولید و اشتغال در سطح استان در کنار سرمایه‌گذاران و کارگران هستیم تا با این اقدامات بتوانیم زمینه برای رونق تولید و رفع مشکلات در حوزه اشتغال را فراهم آوریم.

حسین زاده با اشاره به مذاکرات و اقدامات انجام یافته با بانک‌های عامل کشور برای تسهیل در اعطای تسهیلات لازم به واحدهای صنعتی تصریح کرد: برای تعیین تکلیف واحدهای تولیدی راکدی که مشکلاتی مانند پرداخت اقساط داشتند و به دلایل حقوقی متوقف بودند با همکاری و هماهنگی دستگاه قضایی و رایزنی با بانک‌های عامل مشکلات آنها در حال رفع شدن است.

وی راهکار برون‌رفت از مشکلات در حوزه تولید و اشتغال و دستیابی به هدفگذاری ایجاد 20 هزار فرصت شغلی در استان تا پایان سال را حمایت از واحدهای تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی دانست و تصریح کرد: تلاش و جدیت بر این ایت تا بتوانیم در این زمینه با همکاری و مشارکت بانک‌ها و مسئولان استانی گام‌های جدید و مهمی برداریم.

انتهای پیام/ع

ایجاد 20 هزار فرصت شغلی در اردبیل

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.