شبکه استانی دنا برای پوشش گسترده عزاداری های مردم کهگیلویه وبویراحمد آمادگی کامل دارد.

آمادگی شبکه استانی دنا برای پوشش گسترده عزاداری مردم کهگیلویه وبویراحمدبه گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛معاون فرهنگی ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکرکهگیلویه وبویراحمد از آمادگی شبکه استانی دنا برای پوشش گسترده عزاداری های مردم خبر داد.
افشار نیا در جلسه معاونان این ستاد با بیان اینکه فعالیت برنامه سازان بر ویژه برنامه های محرم و سالروز شهادت سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران وفادارش متمرکز است افزود: برای نمایش جلوه هایی از عزاداری مردم استان در شبکه های سراسری تلاش می شود.
در این نشست حسینیان دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکرکهگیلویه وبویراحمد هم بر مشارکت متولیان فرهنگی برای احیاء این دو فریضه واجب تاکید کرد و گفت: قیام امام حسین (ع) برای احیاء امر به معروف ونهی از منکر بود که باید از ظرفیت محرم برای احیاء این مهم استفاده کرد.
در این جلسه بر برپایی تجمع هایی با موضوع تکریم این فرایض در جامعه، برگزاری راهپیمایی ها وجلسه ایی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر،مشارکت 700 مبلغ مذهبی برای تحقق برنامه های این ستاد در این ایام و تقویت قضایی آمران به معروف و ناهیان منکر با تشریح قوانین مرتبط در هفته نکوداشت امر به معروف و نهی از منکر تاکید شد .
انتهای پیام/غ

پخش عزاداری مردم از شبکه دنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.