بخشدار غیزانیه گفت: پوشش 100 درصدی بهداشت در این منطقه با احداث 5 خانه بهداشت محقق می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شاهین هاشمی، بخشدار غیزانیه با اشاره به بهره برداری از 5 خانه بهداشت در روستاهای شجیرات، حمیره، ام الطرفه، غیزانیه و دامغه در این بخش طی هفته گذشته اظهار داشت: این خانه های بهداشت 8 هزار نفر را تحت پوشش خدمات بهداشتی قرار می دهند.

وی با بیان اینکه مقرر شده یک مرکز بهداشتی و درمانی شبانه روزی در این منطقه احداث گردد اذعان کرد: در این مرکز آمبولانس و پزشک مستقر خواهد شد و پوشش درمانی و رسیدگی به بیماران این منطقه در این مرکز انجام می شود.

هاشمی با اشاره به اهدا زمین توسط اهالی این منطقه برای احداث 2 مرکز بهداشت دیگر و پیگیری دریافت تاییدیه ساخت بیان داشت: ساخت این تعداد مرکز بهداشت سبب تحول بزرگی در پوشش درمانی و بهداشتی این منطقه خواهد شد.

بخشدار غیزانیه تصریح کرد: هماهنگی ها با شرکت نفت کارون انجام شده تا درمانگاهی که در کنار تاسیسات خود در منطقه کریت کمپ غیزانیه وجود دارد را برای درمان اهالی این منطقه آزاد نماید.

پیشرفت 50 درصدی عملیات گاز رسانی به روستاهای غیزانیه

این مقام مسئول با بیان اینکه پروژه 86 کیلومتری گازرسانی به 25 روستاهای غیزانیه در حال انجام است افزود: این پروژه تاکنون 50 درصد پیشرفت نشان می دهد.

شاهین هاشمی به انجام یک پروژه 130 کیلومتری گازرسانی در غیزانیه اشاره کرد و گفت: با اتمام این پروژه 30 روستای این بخش از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.

وی اذعان داشت: با اجرای این پروژه ها تمامی روستاهای غیزانیه تا 2 سال آینده گازدار می شوند.

افتتاح 5 مدرسه در سال تحصیلی جدید

هاشمی با بیان اینکه 5 مدرسه در غیزانیه در سال تحصیلی جدید افتتاح خواهند شد، بیان داشت: این مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه هستند.

این مقام مسئول توجه به مدارس دختران در این منطقه را عاملی موثر در ادامه تحصیل آن ها عنوان و تصریح کرد: یک مدرسه 6 کلاسه دخترانه در این منطقه توسط یک خیر درحال احداث است.

انتهای پیام/گ

بهره مندی روستاییان از خانه بهداشت

برچسب ها: بهداشت ، اخبار پزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.