رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم از رقابت ۴ پینگ پنگ باز قمی در تور بزرگسالان کشور در اصفهان خبر داد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ مسابقات تور تنیس روی میز بزرگسالان کشور در اصفهان از امروز سه‌شنبه آغاز می‌شود و ۴ بازیکن قمی در این مسابقات به میدان می‌روند در حالی که ترکیب تیم اعزامی قم را بازیکنانی جوان و کم سن و سال تشکیل می‌دهند.

وی ادامه داد : این مسابقات در قالب ۴۶ گروه برگزار می‌شود که برخی از گروه‌ها ۳ نفره و برخی ۴ نفره هستند و از هر گروه ۲ نفر به جدول اصلی و حذفی مسابقات راه پیدا می‌کنند و ۳ پینگ پنگ باز قم در گروه‌های ۳ نفره و یک نفر در گروهی ۴ نفره مسابقه می‌دهند.

عموییان گفت: در گروه ۹ این رقابت‌ها سید محمد معین منتظری پینگ پنگ باز نوجوان قمی برابر محمد بوجاریان از توابع تهران و پوریا عبد الوند از لرستان مسابقه می‌دهد و در گروه ۱۶ میلاد عباسی از قم برابر دانیال کبیری از اروند خوزستان و شایان پیری از هرمزگان به میدان می‌رود.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم  بیان داشت: در گروه ۱۹، پویا وفایی از قم با آریا صادقی از تهران و کیومرث اصفهانی از خراسان رضوی دیدار خواهند کرد و در گروه ۳۵، سید علی سجادیان از قم حریف وحید غفرانی از اصفهان، اشکان ادهمی از خوزستان و محمد نظری از لرستان خواهد بود.

وی ابرازکرد: تیم تنیس روی میز نوجوانان و جوانان دختر قم نیز هفته گذشته در مسابقات تور تنیس روی میز مرحله دوم کشور در اراک مسابقه داد که در رده نوجوانان، ۲ پینگ پنگ باز قمی تا جمع ۱۶ نفر برتر کشور پیش آمدند و در نوجوانان نیز ۲ بازیکن از قم در جمع ۶۴ نفر برتر قرار گرفتند.

انتهای پیام/الف

 برگزاری مسابقات تور تنیس روی میز بزرگسالان کشور در اصفهان

برچسب ها: ورزشی ، تنیس روی میز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار