رئيس پليس فتا استان کرمانشاه از دستگیری خواستگار سابق تازه‌ عروس کرمانشاهی خبر داد که با ارسال مطالب کذب و توهین‌آمیز باعث ایجاد اختلاف میان این زوج جوان شده بود. 

ایجاد اختلاف میان زوج جوان با ارسال پیامک های کینه توزانهسرهنگ ‌ علی کریمی رئيس پليس فتا استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  اظهار داشت: اخیرا آقایی جوان به پلیس فتا مراجعه و عنوان کرد فردی ناشناس در شبکه های اجتماعی اقدام به ارسال پیام های توهین آمیز و تهدید به هتک‌ حیثیت همسرش کرده است.

وی گفت: این فرد ناشناس در پیامک های خود عنوان می کند طی چند ماه گذشته با همسرش در ارتباط بوده است.

سرهنگ کریمی بیان کرد: به گفته فرد شاکی ارسال این پیام ها موجب اختلافات خانوادگی و فروپاشی کانون خانواده اش شده است، از این رو با توجه به حساسیت موضوع، تحقیقات ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

رئیس پلیس فتا کرمانشاه یادآور شد: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که متهم پیام‌ های مورد ادعای شاکی را ارسال کرده است که با انجام کارهای اطلاعاتی وی شناسایی و به این پلیس احظار شد.

وی گفت: در تحقیقات بعمل آمده از متهم وی به جرم خود اعتراف و عنوان کرد که در گذشته خواستگار همسر شاکی بوده و چون جواب منفی شنیده است از روی کینه و به قصد انتفام اقدام به ارسال پیام برای شاکی نموده است.

سرهنگ کریمی تاکید کرد: با ورود شبکه‌های اجتماعی به زندگی افراد عده‌ای با سوءاستفاده از این برنامه ها و به قصد انتقام، کانون خانواده را هدف قرار داده و با انتشار مطالب کذب و تهمت های ناروا باعث ایجاد شک و بد بینی در بین زوج های جوان می‌شوند.

رئیس پلیس فتا کرمانشاه به کاربران توصیه کرد: در مواجه با فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی باید با تامل بیشتری برخورد کرده و هر پیامی که برای آنها ارسال می‌شود را نپذیرند.

وی در پایان گفت: شهروندان در صورت مواجهه با چنین مواردی خونسردی خود را حفظ کرده و حتما موضوع را به پلیس فتا گزارش کنند.

انتهای  پیام/ز


دستگیری خواستگار سابق تازه‌ عروس کرمانشاهی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.