شانزدهمین نمایشگاه سراسری کتاب با حضور ۲۲۹ ناشر و نمایندگی از سراسر کشور در ارومیه آغاز به کار کرد.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ شانزدهمین نمایشگاه سراسری کتاب ارومیه صبح امروز در سه سالن در محل پارک جنگلی ارومیه آغاز بکار کرد.


در این نمایشگاه ٦٣ هزار و ٥٥٠ عنوان کتاب در ١٨٠ غرفه عرضه می‌شود که کتاب‌های تخصصی در زمینه‌های پزشکی، کشاورزی، هنر، زبان، دانشگاهی و کودک و نوجوان در سالن‌های شماره ۱ و ۲ و کتب عمومی سالن شماره ۳ نمایشگاه عرضه می‌شود.

در شانزدهمین نمایشگاه سراسری کتاب ارومیه ١٤٤ ناشر مستقل، ٦٥ ناشر به نمایندگی از تهران و ٢٠ ناشر نمایندگی آذربایجان غربی حضور دارند.

کتاب‌های عرضه شده در نمایشگاه با ۳۰ درصد تخفیف با استفاده از بن کارت عرضه می‌شود و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه www.bon.tibf.ir برای دریافت بن کارت‌های الکترونیکی خرید کتاب ثبت نام کنند.

 

نقد کتاب، معرفی شخصیت ها، برپایی کارگاه‌های نقاشی، قصه گوی برای کودکان توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، بر پایی غرفه دل در مورد بیان احساس و عواطف و برپایی کارگاه آموزشی از برنامه‌های جنبی این نمایشگاه می‌باشد.

 

شانزدهمین نمایشگاه سراسری کتاب ارومیه به مدت ٥ روز تا ۲۵ ام شهریور ماه همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۲ صبح و ۱۶ تا ۲۲ برای بازدید عموم دایر خواهد بود.


سرویس‌های حمل و نقل برای مردم از خیابان کاشانی به سمت پارک جنگلی و بالعکس آماده خدمت به مردم است.

 


انتهای پیام/ح


نمایشگاه سراسری کتاب ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.