محدودیت های ترافیکی در شب‌های دهه محرم برخی خیابان‌ها و نقاط شهر اهواز از سوی رئیس پلیس راهور اهواز اعلام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی پیریایی، رئیس پلیس راهور اهواز بیان داشت: از امشب ۲۰ شهریورماه از ساعت ۲۱ تا ساعت ۲۴ به مدت 3 ساعت در شب‌های دهه محرم برخی خیابان‌ها و نقاط شهر جهت برگزاری مراسم مسدود خواهند بود و در تقاطع چهار راه زند، تقاطع ادهم و تقاطع سلمان فارسی محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود.

وی افزود: در خیابان شریعتی(۳۰ متری) در 3 راه طالقانی جنب حسینیه ثارالله و تقاطع سلمان فارسی و چهارراه زند و همچنین در خیابان آزادگان(۲۴ متری) در میدان شهدا و مسیر حرم مطهر علی‌بن مهزیار محدودیت ترافیکی اعمال خواهد شد.

پیریایی عنوان کرد: همچنین در مسیر بین‌الحرمین (ساحلی غربی کیانپارس پشت کتابخانه مرکزی) و مسیر مصلی در بلوار آیت‌الله بهبهانی محدودیت ترافیکی دارد  همچنین در خیابان ۴ شرقی کیانپارس، خیابان کمیل و میدان چیتا و میدان پارک در زیتون کارمندی برای تردد وسایل نقلیه محدودیت وجود دارد.

رئیس پلیس راهور اهواز گفت: در این مدت بلوار آیت‌الله بهبهانی به عنوان مسیر جایگزین برای خیابان ۳۰ متری، بلوار ساحلی شرقی برای خیابان ۲۴ متری و خیابان اصلی چمران (کیانپارس) به عنوان مسیر جایگزین بین‌الحرمین در نظر گرفته شده است.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه در زیتون کارمندی برای میدان چیتا و میدان پارک مسیر جایگزینی وجود ندارد، بلوار پاسداران و خیابان ملی‌راه به عنوان مسیر جایگزین برای تردد اعلام شده است.

انتهای پیام/م

محدودیت های ترافیکی در ماه محرم 

برچسب ها: ترافیک ، محرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار