ورود پلیس به جشن تولد منیر الحدادی

درگیری به وجود آمده در جشن تولد مهاجم تیم فوتبال بارسلونا منجر به دخالت نیروهای پلیس شد.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به گزارش رسانه های اسپانیایی درگیری به وجود آمده در مراسم جشن تولد 23 سالگی منیر الحدادی مهاجم بارسلونا که یکشنبه هفته جاری در مادرید برگزار شد،با دخالت نیروهای پلیس پایان یافت.

در پایان مراسم 7 ساعته جشن تولد مهاجم بارسلونا که  با حضور 30 نفر از نزدیکان او در باشگاه «تیفانی» مادرید برگزار شد،وقتی که صورتحساب برای الحدادی آورده شد او با دیدن مبلغ 16 هزار یورویی به آن معترض شد و عنوان کرد این مبلغ 2 برابر مبلغ توافق شده است.
این مهاجم جوان از پرداخت صورتحساب 16 هزار یورویی خودداری کرده و همین امر باعث جر و بحث شد و نهایتا با تماس کارکنان باشگاه، پلیس در محل حاضر شده و الحدادی را مجبور به پرداخت هزینه مذکور می کند.
منابع پلیس می گویند که او با اکراه و با تهدید به این که در صورت پرداخت نکردن صورتحساب کند به کلاهبرداری متهم و حتی بازداشت می شود، مبلغ 16 هزار یورو را پرداخت کرد.
الحدادی در نزدیکی مادرید متولد شد اما در سال 2011 به آکادمی بارسلونا رفت و سه سال بعد برای کاتالان ها اولین بازی خود را انجام داد.او سال 2016 به طور قرضی به والنسیا پیوست و فصل گذشته نیز به صصورت قرضی برای آلاوس بازی کرد.


بیشتر بخوانید:

زمان برگزاری تاریخ ال کلاسیکو مشخص شد



انتهای پیام/


جشن تولد منیر الحدادی جنجالی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار