معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خوزستان از برگزاری ششمین سوگواره 'احلی من العسل' در اهواز همزمان با سراسر کشور خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهدی رفیعی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خوزستان در نشست هماهنگی سوگواره احلی من العسل که در محل آموزش و پرورش خوزستان برگزار گردید اظهار داشت: این سوگواره همزمان با سراسر کشور در روز یکشنبه 25 شهریور مصادف با ششمین روز از ماه محرم به منظور گرامیداشت مقام حضرت قاسم ابن الحسن (ع) جاری در بقعه متبرکه حضرت علی ابن مهزیار اهوازی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه انتقال فرهنگ عاشورا به دانش آموزان، حفظ اعتقادات و باورهای اسلامی آن ها به دنبال دارد بیان کرد: نشان دادن ارزش های عاشورا و انتقال زیبایی های حادثه عاشورا در بین نسل نوجوان از مهم ترین اهداف برگزاری این سوگواره هستند.

رفیعی رویکرد مهم آموزش و پرورش را تربیت عبادی و اعتقادی دانش آموزان عنوان کرد و اذعان داشت: معرفی الگوهای دینی در چارچوب برنامه هایی مانند سوگواره احلی من العسل یکی از اقداماتی است که آموزش و پرورش خوزستان در راستای سند تحول بنیادین انجام می دهد.

انتهای پیام/گ

سوگواره عاشوراییان برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.