تاج: کی‌روش پول و وقت ما را به نتیجه می‌رساند/از علی کریمی ناراحت نیستم

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان گفت: عاشق عملکرد کی‌روش هستم چرا که او پول و وقتمان را به نتیجه می‌رساند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان درباره تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش با فدراسیون فوتبال ایران گفت: کی روش پول و وقت ما را به نتیجه می‌رساند. کاری که خیلی‌ها انجام ندادند. او به جوان گرایی اعتقاد دارد و استحکام خط دفاعی ما حاصل تلاش‌های کارلوس کی‌روش است.

تاج: کی‌روش پول و وقت ما را به نتیجه می‌رساند/از علی کریمی ناراحت نیستم

هیچ وقت نگفتم پیروزی تیم ملی مقابل مراکش از فتح خرمشهر مهم‌تر است

او درباره اینکه آیا تشبیه دیدار تیم ملی ایران مقابل مراکش با حماسه آزادسازی خرمشهر که از قول او مطرح شده بود درست است یا خیر، بیان کرد: حرف آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درست است که گفت: در زمان بازی ایران و مراکش استفاده از اینترنت به پایین‌ترین سطح خودش رسید. درباره خوشحالی مردم هم پس از بازی با مراکش هم من و هم آذری جهرمی گفتیم پس از انقلاب تنها مردم سه بار این چنین خوشحالی کرده اند. یک بار پس از آزاد سازی خرمشهر. یک بار پس از بازی با استرالیا درمقدماتی جام جهانی ۹۸ و یک بار هم پس از بازی با مراکش. هیچ وقت نگفتم پیروزی مقابل مراکش از فتح خرمشهر مهم‌تر بوده است و قیاس این ۲ موضوع درست نیست. نکته درست همانی است که آذری جهرمی در توئیترش منتشر کرد.

عاشق عملکرد کی روش هستیم و او روی قولش ماند

تاج درباره احتمال انتخاب مربی ایرانی به جای کارلوس کی روش پس از جام ملت‌های آسیا گفت: دفاع از کی روش مثل دفاع از تیم ملی است و ما عاشق عملکرد او هستیم چراکه عملکرد او به ثمر می‌رسد. سوال سختی پرسیدید، اما چیزی که می‌توانم بگویم این است که با کی روش تا جام ملت‌ها قرارداد داریم. از او رضایت کامل داریم همانگونه که هیئت رئیسه فدراسیون و مردم هم از او راضی هستند. دستگاه‌هایی مانند وزارت ورزش که با آن‌ها مشورت می‌کنیم قابلیت بالایی دارند. وجهی که کی روش می‌گیرد بالا نیست و نسبت به سطح اول دنیا معقول است. انتخاب او برای تیم ملی ایران خیلی خوب بود و روی قولش ماند. کی روش از کره جنوبی پیشنهاد عالی‌ای داشت که چهارساله و از لحاظ مالی هم بسیار مطلوب بود.

بودجه فدراسیون فوتبال عربستان ۲۰ برابر بیشتر از ما است

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا برخلاف عربستان که با تیم‌هایی مانند آلمان و برزیل بازی می‌کند تنها گزینه ایران برای برگزاری دیدار تدارکاتی با ازبکستان است، توضیح داد: درآمد عربستان را نمی‌توانید با ما مقایسه کنید. این مسائل به هم ارتباط دارد. عربستان بیش از ۲۰ برابر ما بودجه دارد و برای کسب کرسی ریاست AFC پول‌هایی هزینه می‌کند که در بودجه اش نمی‌گنجد. بدون شک سرمربی عربستان از فدراسیون این کشور درخواست کرده با برزیل بازی کنند و پولش را هم داشته اند. ما هم طبق درخواستی که کی روش دارد بازی دوستانه برگزار می‌کنیم. با این وجود نتیجه‌ای که تیم ملی ایران در جام جهانی روسیه گرفت بهتر از عربستان بود. عربستان با پرواز چارتر به روسیه آمد و ما هم در حد بضاعتمان اردو و بازی تدارکاتی برگزار کردیم. اکنون هم با همین فرمان پیش می‌رویم. تیم ملی ایران از تمام تیم‌های آسیایی بالاتر است و در فوتسال هم برتر از حریفانمان در آسیا هستیم، اما تیم ملی فوتسال ژاپن هم در طول سال بازی‌های دوستانه زیادی با برزیل برگزار می‌کند.

تاج: کی‌روش پول و وقت ما را به نتیجه می‌رساند/از علی کریمی ناراحت نیستم

امکانات کم ما عیب نیست همانگونه که پول عربستانی‌ها هنر نیست

تاج درباره اینکه آیا امکانات محدود در سطح فدراسیون پنج ستاره ایران است یا خیر، گفت: ستاره بودن یا نبودن ما دست من نیست، اما اگر رتبه پایین آسیا بودیم چه می‌کردیم؟ ما در آسیا رتبه اول را داریم. وارد بخش‌های دیگر نمی‌شوم، اما باید راضی باشیم که تیم فوتبال و فدراسیون ما در آسیا اول است. امکانات کم داشتن عیب نیست همانگونه که پول عربستان هم هنر نیست. مهم این است که در نتیجه گیری جایگاه آبرو مندی داشته باشیم.

در جام جهانی اقتصاد مقاومتی را مطرح کردیم و کی روش از ما نخواسته است با تیم‌های بزرگ بازی کنیم

او ادامه داد: با وجود این محدودیت‌ها دنبال تامین منابع و بودجه هستیم. مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی را مطرح کردند و این امر یعنی با کمترین هزینه بهترین نتیجه را بگیریم. ما هم در جام جهانی اقتصاد مقاومتی را اجرا کردیم، اما برای برگزاری بازی تدارکاتی با تیم‌های بزرگ به جز تامین منابع باید با سرمربی تیم ملی هم هماهنگ باشیم. ممکن است سرمربی ما بخواهد با تیم‌هایی مانند عراق و یمن بازی کنیم. در کل این مسائل دست ما نیست و ارتباط خاصی هم به محدودیت‌ها ندارد چرا که خواسته سرمربی است.

باید در فوتبال بانوان هم قهرمان آسیا شویم

تاج درباره مشکلات مالی فدراسیون اظهار داشت: من باید روزانه دنبال پول باشم. روز گذشته تیم ملی نوجوانان بانوان را به تاجیکستان فرستادیم. در گذشته این تیم‌ها فعال نبودند و فقط فوتسال بانوان بود، اما امروز در تمامی رده‌ها فعال هستیم. در فوتبال بانوان صرف حضور در رقابت‌های بین المللی برای ما موفقیت است. روزی در فوتبال بانوان هم باید قهرمان شویم و این دور نیست. بانوان ما در ساختمان کمپ تیم ملی تمرین می‌کنند.

تاج: کی‌روش پول و وقت ما را به نتیجه می‌رساند/از علی کریمی ناراحت نیستم

نیمی از درآمدمان صرف ساختمان پک شد که در آسیا تنها ۳ نمونه از آن وجود دارد

او ادامه داد: برای ساخت این ساختمان کلی هزینه کردیم و دست نیمی از درآمدمان را برای این موضوع صرف کردیم. کی روش در مورد این ساختمان خیلی به ما کمک کرد و حرص و جوش خورد. مجموعه پک استخر، سونا، دستگاه‌های بدنسازی و امکانات ورزشی بی نظیری دارد و در آسیا فقط ۳ کشور مشابه چنین ساختمانی دارند. در مرکز ملی فوتبال سالن فوتسال و چمن هم از قبل وجود داشته است.

برای ورود بانوان به ورزشگاه‌ها باید امنیت آن‌ها تامین شود

تاج درباره آخرین اقدام‌های فدراسیون برای ورود بانوان به ورزشگاه‌ها تصریح کرد: ورود بانوان به ورزشگاه‌ها در دستور کار شورای امنیت کشور است و ما با ارگان‌های لازم در ارتباط هستیم، اما تصمیم گیری با فدراسیون نیست. البته باید امنیت خانم‌ها تامین شود.

پسرانم سمت فوتبال نمی‌آیند و ورزشی نیستند

رئیس فدراسیون فوتبال درباره تعداد فرزندانش گفت: من ۲ پسر به نام‌های علی اصغر و وحید دارم که در رشته‌های مدیریت صنعتی و مدیریت اجتماعی دانشجوی دکترا هستند. هر ۲ باسواد هستند و تاکنون در هیچ بخش دولتی هم نبودند. به ورزشگاه هم نمی‌آیند و تاکنون با هیچ تیمی به مسافرت نرفته اند. هیچ لباس ورزشی به این ۲ نفر ندادم و ورزش هم نمی‌کنند. هر ۲ متاهل هستند. یک نوه دارم. پسرانم کار دولتی هم انجام نمی‌دهند و بیشتر درس می‌خوانند، اما کسب و کارشان مربوط به ورزش نیست. همسر آن‌ها هم دختر خاله و دختر عمویشان است.

برای برانکو و کی روش آرزوی موفقیت دارم

تاج درباره اختلاف کارلوس کی روش و برانکو ایوانکوویچ گفت: باید برای موفقیت پرسپولیس در جام باشگاه‌های آسیا تلاش کنیم و حضور این تیم در مرحله یک چهارم نهایی هم برای ما مهم است. گرشاسبی و سرپرست استقلال هر روز چهار ساعت در دفتر من هستند. برای برانکو و کی روش آروزی موفقیت دارم.

تاج: کی‌روش پول و وقت ما را به نتیجه می‌رساند/از علی کریمی ناراحت نیستم

از علی کریمی ناراحت نیستم چراکه اگر انتقاد نباشد احترامی هم وجود ندارد

او درباره اختلافاتش با علی کریمی بیان کرد: کریمی صرف نظر اینکه هر چیزی در مورد ممن بگوید یا آنچه که گفته است از بازیکنان خوب ایران بوده است و وظیفه داریم به او احترام بگذاریم. باید به انتقاد‌های کریمی پاسخ بدهیم چراکه اگر به سازمانی انتقاد نشود احترامی هم وجود ندارد. در حال حاضر شکایتی هم از آقای کریمی ندارم و ناراحت هم نیستم. حتی در جراید خواندم که شخصی به نام هوشنگ مقدس از او شکایت کرده که به یک فرد گفتم به مقدس بگوید شکایتش را پس بگیرد.

توهین به خانواده سردار آزمون درست نبود، اما او یه تیم ملی بازمی گردد

تاج درباره خداحافظی سردار آزمون از تیم ملی گفت: سردار باز هم به تیم ملی دعوت می‌شود و در اردوی بعدی حضور دارد. کی روش سردار را دوست دارد و حرف‌هایی هم با هم زدیم. من به عنوان رئیس فدراسیون باید صبور باشم و اگر آزمون جواب ما را شنید و آن را قبول نکرد باید کار خودم را انجام دهم. با این حال سردار جوان و کم طاقت است. او توهین به خانواده اش را که اقدام درستی هم نبود نپذیرفت.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره دلیل خداحافظی رضا قوچان نژاد از تیم ملی تصریح کرد: قوچان نژاد برای ما خیلی زحمت کشید و البته اگر در جام جهانی آماده هم بود باید کی روش در مورد حضور او در ترکیب تصمیم می‌گرفت. اگر کی روش، قوچان نژاد را دعوت کند ما هم برای بازگشتن او به تیم ملی تلاش می‌کنیم.


بیشتر بخوایند: توضیحات مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال در مورد مدرک ایثارگری تاج

تاج: تیم ملی فوتبال برای سفر به ازبکستان مشکل ارزی داشت

تاج، سفر به مراسم برترین‌های فیفا در لندن را لغو کرد


انتهای پیام/

آخرین اخبار تیم ملی فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۰:۰۵ ۲۱ شهريور ۱۳۹۷
آزمون مثل سربازی بوده که در جنگ به کشورش پشت کرده و این در قوانین خیانت محسوب می شود و تکلیف خائن هم روشن است
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۸:۳۱ ۲۱ شهريور ۱۳۹۷
آقای تاج ادامه بده به حرف هیچ کس گوش نکن
ای ول
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۸ ۲۱ شهريور ۱۳۹۷
آقای تاج جای خوبی نشسته آخه هزینه ورزش باید در ایران صرف غیر فوتبال شود مخصوصا مرزش همگانی که نیاز است در هر محله ای ورزشگاه ساخته بود تا ملت با نشاتتر وسالمتر بمانند ن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۲ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
راست میگه اگه کیروش نتونه فردوسی پور بلده به مردم تلقین کنه .عجب تیم خوبی داریم .اینها بچه های خوب کی هستند ...ولی بعد چند مدت که بازی را دوباره می بینی اصلا حالت خراب میشه . این همه پول خرج چی می کنند همه ورزش ایران را فدای هزینه یک مرد پرتقالی کردند این شخص هم همه ملت ودولت را به بازی میگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۴ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
اره تو راست میگی
آخرین اخبار