رئیس آموزش و پرورش استثنائی استان یزد گفت: پنج مرکز فعال در سطح استان کار ارزیابی سنجش ۲۵ هزار دانش آموزان یزدی را انجام می دهند.

مصطفی پایدار رئیس آموزش و پرورش استثنائی استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ با اشاره به اینکه در این مراکز کار ارزیابی بینایی شنوایی و سلامت دانش آموزان انجام می شود گفت: خانواده‌ها می توانند با مراجعه به مدارس و انجام ثبت نام اولیه به صورت الکترونیکی در سامانه سنجش ثبت کنند.

پایدارافزود: در صورتی که در فرآیند سنجش دانش آموزی نیاز به اقدامات جدی‌تر داشته باشد به پایگاه تخصصی سنجش آموزش و پرورش ارجاع و اقدامات لازم در این زمینه برای وی انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه پایگاه‌های ارزیابی سنجش تا پایان شهریور ماه فعال هستند و ظرفیت پذیرش روزانه ۴۰ دانش آموز را دارند عنوان کرد خانواده‌ها با مراجعه به این پایگاه‌ها ثبت نام فرزندان خود را به موقع انجام دهند.

رئیس آموزش و پرورش استثنائی استان در ادامه با اشاره به طرح جدید آموزش و پرورش برای سنجش کودکان پیش دبستانی خاطر نشان کرد: این طرح برای حدود ۹ هزار کودک در نواحی ۱ و ۲ یزد، میبد، اردکان و مهریز به صورت آزمایشی انجام می شود.

انتهای پیام/ی

ارزیابی بینایی شنوایی و سلامت دانش آموزانیزدی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.