مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند گفت: ۲۰۹ مسجد برای استقبال برای حضور سوگواران حسینی در مناطق مختلف این شهرستان آماده شده است.

آماده سازی مساجد برای حضور سوگواران حسینی در نهاوندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت‌الاسلام موسی محبی، مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند از آمادگی  ۲۴۵ هیئت مذهبی در این ایام خبر داد و افزود: از این تعداد ۳۵ هیئت مربوط به خواهران است که جمع گسترده‌ای از مبلغان و مبلغات حوزوی در دهه اول محرم به مساجد مختلف شهری و روستایی اعزام شده‎اند.

وی به اعزام  ۳۰ روحانی از شهرستان قم به نهاوند اشاره کرد و ادامه داد: در ایام محرم ۲۵۰ عنوان برنامه فرهنگی در مساجد شهری و روستایی شهرستان نهاوند برگزار خواهد شد.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند خاطرنشان کرد: برگزاری گفتمان‎های دینی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر و تبیین قیام خونین امام حسین(ع) و بازدید از هیئت‎های مذهبی در دستور کار است.

حجت‌الاسلام محبی در پایان گفت: همایش شیرخوارگان حسینی نیز در نخستین جمعه ماه محرم همزمان با سراسر کشور در مصلای شهرستان نهاوند با ظرفیت ۶ هزار نفر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ب

مساجد برای حضور سوگواران حسینی در نهاوند مهیا شده است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار