معاون سیاسی فرمانداری کرمانشاه گفت : هفته دفاع مقدس، روزهای پاسداشت ایثار بی دریغ جان و مال در راه اعتلای دین و میهن است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،   در آستانه هفته دفاع مقدس صبح امروز ۲۱ شهریور ماه ۹۷ نشست کارگروه زنان و خانواده به ریاست خانی معاون سیاسی فرمانداری کرمانشاه برگزار شد.

معاون سیاسی فرمانداری کرمانشاه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: ملت ایران همیشه مدیون از خود گذشتگی های شهدا و جانبازان خواهند بود، هفته دفاع مقدس روزهای پاسداشت ایثار بی‌دریغ جان و مال در راه اعتلای دین و میهن و یادآور حماسه و رشادت‌های حماسه سازان بی ادعای وطن است.

سیروس خانی با بیان اینکه انتظار می رود هر کدام از شما به سهم خود در ادارات و نهادهایی که حضور دارید در باب جنگ روایاتی را بازگو کنید، افزود: جنگ را فراموش نکنید، دفاع مقدس و جان نثاری های جانبازان و شهدا را به قلم بکشید، نمایشگاه دایر کنید و از پرسنل سپاه پاسداران و ارتش جهت بازگو شدن روایات دعوت کنید.

وی ضمن تاکید بر دعوت کودکان و خانواده هایشان در مراسمات بزرگداشت دفاع مقدس گفت: با استفاده از کتاب های دوران دفاع مقدس رویدادهای جنگ را برای کودکان بازگو کنید.

در پایان افراد حاضر در جلسه در خصوص برگزاری مراسمات هفته دفاع مقدس به بحث و تبادل نظر پرداختند.

 

 

انتهای پیام/د

برگزاری نشست کارگروه زنان و خانواده

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، نشست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.