رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: تاکنون ۵۵ انبار با تخلفات اختفا، احتکار واعلام نشدن موجودی در استان شناسایی و پلمب شده است.

شناسایی ۵۵ انبار احتکار کالا در قزوینبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛ پرزحمت رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به شناسایی ۵۵ انبار احتکار کالا گفت: هفته بعد با تکمیل سیر قانونی، صدور حکم قضایی و تعیین قیمت اقلام کشف شده، اقلامی مانند پکیج در قزوین و آبیک توزیع می‌شود.

پرزحمت افزود :  امسال دولت برای حمایت از کالای داخلی و مبارزه با قاچاق، ورود هزار و ۴۰۰ قلم کالا به ویژه در حوزه صنعت نساجی را ممنوع کرده است.

وی گفت: بازرسان رسمی و افتخاری به صورت شبانه روزی در حال رصد بازار و رسیدگی به شکایات مردمی هستند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از شهروندان خواست هرگونه تخلف مراتب را از طریق سامانه ۱۲۴ به سازمان صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند.

پرزحمت با اشاره به افتتاح طرح‌ها گفت: امسال در هفته دولت در ۱۰ طرح صنعتی با اشتغال ۴۰۰ نفر و با سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیارد ریال با استفاده از تسهیلات بهین یاب در زمینه تولید قطعات خودرو، نساجی، مواد شوینده و غذایی به بهره برداری رسید.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان افزود: همچنین در این هفته ۲ واحد معدنی با سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/

  پکیج های احتکار شده  در قزوین و آبیک توزیع می‌شود

برچسب ها: صنعت ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار