سوهان محمد سیمای قم در جدال برای کسب یک پیروزی خانگی به دیدار اهورای بهبهان می رود.

سوهان قم به به دیدار اهورای خوزستان می رودبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم در دیداری از هفته دهم لیگ برتر فوتسال ایران به مصاف اهورای بهبهان می‌رود. هفته دهم لیگ برتر فوتسال ایران روز جمعه ۲۳ شهریور برگزار می‌شود که در یکی از بازی‌ها در قم تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم در جدال برای کسب یک پیروزی خانگی به دیدار یکی از تیم‌های خوزستانی لیگ فوتسال می‌رود.

تیم‌های سوهان محمد سیمای قم و اهورای بهبهان در حالی از ساعت ۱۶ روز جمعه در سالن شهید حیدریان قم با هم روبرو می‌شوند که تیم سوهان محمد سیما با بهره مندی از امتیاز حضور هوادارانش هدفی جز کسب ۳ امتیاز این بازی ندارد.

سوهان محمد سیما که هفته گذشته در ساری شکستی سنگین برابر شهروند این شهر متحمل شد این هفته به مصاف حریفی تازه وارد به لیگ برتر می‌رود که نتایج خوبی در لیگ برتر کسب نکرده و با یک امتیاز قعرنشین جدول است.

تیم بهبهانی از ۹ بازی خود ۸ شکست در کارنامه دارد و به نظر می‌رسد یک پیروزی بی دردسر در انتظار شاگردان حسین صبوری است. سوهان محمد سیما با ۱۵ امتیاز تیم ششم جدول ۱۴ تیمی لیگ است و در صورت پیروزی به رده‌های بالای جدول می‌رسد.

این در حالی است که در جدول لیگ برتر فوتسال ایران، تیم‌های گیتی پسند اصفهان و مس سونگون مدعیان اصلی قهرمانی به شمار می‌روند. خبر دیگر از فوتسال این که در هفته دهم لیگ برتر فوتسال؛ مجتبی بختیاریان داور قمی در بازی گیتی پسند و ارژن شیراز قضاوت می‌کند و محمد فرجی پیشکسوت ارزنده داوری قم ناظر دیدار فرش آرای مشهد و پارسیان شهر قدس است.

انتهای پیام/ش

دیدار خانگی سوهان قم با اهورای خوزستان

برچسب ها: فوتسال ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار