دومین مرحله رزمایش اقتدار عاشورایی شهریور ماه در رامسر برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ پاسدار محمد محمدی فرمانده سپاه رامسر در نشست خبری به مناسبت برگزای رزمایش اقتدار عاشورایی با بیان اینکه دو مرحله رزمایش در شهریور ماه برگزار می شود، گفت: این رزمایش از ۹ الی ۲۹ شهریور با هدف سازندگی ، توسعه فرهنگ محرومیت زدایی و ایحاد روحیه سازندی در شهرستان رامسر برگزار می شود.

وی افزود: ۱۴ گروه جهادی تاکنون به مناطق مختلف اعزام شده اند تا سازندگی را از خودسازی درونی شروع و به جهاد سازندگی در مناطق محروم خلاصه نمایند.

محمدی با بیان اینکه دشمنان و در راس آن آمریکا از جنگ نظامی با ایران نا امید شدند،  گفت: دشمنان اتاق فکر جنگ اقتصادی علیه ایران را تشکیل داده اند و به طرق مختلف درحال ناامید کردن مردم بخصوص جوانانی هستند که صحنه ها و دوران جنگ را ندیده اند.

فرمانده سپاه رامسر افزود: همزمان با سراسر کشور رزمایش اقتدار عاشورایی همزمان با ماه محرم در پادگان شهید قلیزاده برگزار خواهد کرد.

محمدی گفت: دو گردان شهید علیزاده شهری و گردان شهید طاش موسی ساداتشهر در این رزمایش بکارگیری خواهد شد.

فرمانده سپاه رامسر افزود: هر گردان ۲۳۴ نفره دارای ۳ گروهان و هر گروهاون نیز دارای ۳ دسته ۲۲ نفره هستند که مجموعا ۴۶۸ نفر در این رزمایش آموزش‌ های تخصصی را می‌ گذرانند.

انتهای پیام/ م

اوج اقتدار عاشورایی در دومین مرحله رزمایش در رامسر

برچسب ها: سپاه ، مدافعان حرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.