رئیس فدراسیون دوچرخه سواری، از برنامه ریزی برای برگزاری مسابقات آسیایی دوچرخه سواری کوهستان، در سال آینده و به میزبانی چهارمحال و بختیاری خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ خسرو قمری در نشست مجمع سالیانه هیئت دوچرخه سواری چهارمحال و بختیاری در شهرکرد گفت: مسابقات آسیایی دوچرخه سواری کوهستان، سال آینده به میزبانی این استان برگزار خواهد شد.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری اضافه کرد: در بازی‌های آسیایی جاکارتا امکان کسب چهار نشان را داشتیم اما متأسفانه نتوانستیم موفق عمل کنیم.

قمری ادامه داد: بانوان در این بازی‌ها عملکرد بهتری داشتند و این امر نشان دهنده ضرورت توجه به ورزش دوچرخه سواری بانوان است.

وی، قیمت بالای دوچرخه را از مشکلات پیش روی رشته دوچرخه سواری بیان کرد و گفت: فدراسیون تنها امکان خرید دوچرخه برای اعضای تیم ملی را دارد.

قمری با بیان اینکه آموزش و پرورش دارای تعدادی دوچرخه مسابقه می‌باشد که در انبار‌ها نگهداری و به مرور زمان فرسوده و قدیمی می‌شود و تاکنون از آن‌ها استفاده نشده است اضافه کرد: این وزارتخانه می‌تواند با دریافت ضمانت نامه، آن‌ها را در اختیار ورزشکاران قرار دهد.

انتهای پیام/ف

قیمت بالای دوچرخه از مشکلات رشته دوچرخه سواری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار