همایش تبیین و گفتمان سازی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور سردار نقدی معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران در مجتمع بعثت کرمانشاه برگزار شد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، ریحانی فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: عزت و سربلندی کشور را درکنار چالش های اقتصادی و اجتماعی قرار ندهیم.

وی با اشاره به فرارسیدن ماه محرم، عاشورا را سرچشمه معرفت، عرفان و ایمان خواند و اظهار کرد: اساس دین و بستر دین ما براساس این فرهنگ عاشورایی است.

وی ادامه داد: تمام حوادث انقلاب از آغاز نهضت امام راحل(ره) تاکنون و ایستادن بر سکوهای موفقیت براساس فرهنگ ناب عاشورایی بوده است.

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه با بیان اینکه ایران در هشت سال دفاع مقدس نیز بر پایه این فرهنگ به پیروزی رسید، اعلام کرد: در هرچالشی که برای کشور بوجود آمده زمانی که به این فرهنگ تمسک جسته‌ایم، پیروز شده ایم.

وی عصبانیت دشمنان اسلام از ایران را به دلیل ترویج این فرهنگ در میان مردم و نترسیدن از تهدیدها و تحریم ها عنوان کرد و گفت: تا زمانی که بر پایه این اصول و ارزش ها حرکت کنیم، ملتی سربلند و موفق هستیم.

ریحانی به در پیش بودن جشن چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی کشور ایران را از دره ذلت به قله قدرت و عزت رسانید.

وی یادآور شد: تاپیش از پیروزی انقلاب اسلامی کشوری بودیم که هویتی نداشت و اسلام آمریکایی و بی هویتی بر کشور حاکم بود، اما امروز با همه چالش ها و نارسایی هایی که داریم، درجایی هستیم که به آن افتخار می کنیم.

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه با بیا اینکه ایران امروز یک ابرقدرت منطقه ای است، اضافه کرد: هادیان سیاسی و علاقمندان به نظام باید تلاش کنند تا دستاوردهای انقلاب را برای نسل جدید بازگو کنند.

وی با تاکید براینکه نباید عزت کشور را با چالش های اقتصادی و اجتماعی موجود در کنار هم قرار دهیم، گفت: پرچمدار حق گویی بودن سخت است و اگر این دستاوردها را بازگو، روشنگری و تبیین نکنیم، رسالت امام راحل(ره) و شهدا را به جا نیاورده ایم و به حق آنها عمل نکرده ایم.

ریحانی برلزوم بصیرت افزایی انقلابی در جامعه تاکید کرد و افزود: امروز جهاد بصری و فکری پیچیده تر و اثرگذارتر از جنگ در خط مقدم است، چراکه در این جهاد با اندیشه ها و افکار سروکار داریم.

 

 

انتهای پیام/د

عزت و سربلندی کشور را درکنار چالش های اقتصادی و اجتماعی قرار ندهیم

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.