به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از مطالبات ۱۰۰ میلیارد تومانی سازمان لیگ فوتبال ایران و باشگاههای کشورمان از شرکتهای تبلیغات محیطی، صادق درودگر، مدیر بازاریابی سازمان لیگ فوتبال ایران در گفتگویی بیان کرد که در صورتی که مطالبات سازمان لیگ و باشگاهها از تبلیغات محیطی در سالهای گذشته پرداخت میشد، بخش زیادی از مشکلات باشگاهها حل میشد. در حال حاضر بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان بابت تبلیغات محیطی از سالهای گذشته طلبکار هستیم که هنوز وصول نشده و اگر این پول بین باشگاهها تقسیم میشد، ۹۰ درصد مشکلات مالی باشگاهها حل میشد.
برای پیگیری این موضوع و زمان پرداخت شدن این مبلغ هنگفت از سوی شرکتهای تبلیغات محیطی با صادق درودگر تماس گرفتیم و او در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در این باره بیان کرد: شکایتهایی را انجام داده ایم و واحد حقوقی در حال پیگیری آن است. مگر میتوانند پول سازمان لیگ و باشگاه ها را ندهند؟ از این خبرها نیست و تا پایان این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.
او افزود: از این فصل، تبلیغات محیطی توسط سازمان لیگ و به صورت مستقل انجام می شود و این طرح در هیئت رئیسه سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال به ثبت رسید. اگر مشکلی پیش نیاید، از امسال به طور مستقیم پول را میگیریم و به باشگاهها میدهیم. مطمئن باشید در بدترین حالت از وضعیت کنونی بهتر است و باشگاهها به حق شان میرسند.
درودگر درباره حضورش در تراکتورسازی تبریز اظهار کرد: پس از استعفا از سمت مدیرعاملی، از حضور در باشگاه تراکتور هم استعفا کردم و در سازمان لیگ فعالیت میکنم.
گفتنی است، وضعیت مالی باشگاههای فوتبال ایران به غیر از تیمهای خصوصی که در بحران به سر میبرند، با تزریق پول تبلیغات محیطی و ... میتوانند از بلاتکلیفی خارج شوند.
انتهای پیام/