خدمات بسیجیان به 139 هزار نفر از اقشار مستضعف همدان

مسؤول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین (ع) همدان گفت: بسیج در رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله(ص) 2 به 139 هزار تن از اهالی محروم و حاشیه نشین این استان خدمات ارائه کرد.

خدمات بسیجیان به 139 هزار نفر از اقشار مستضعف همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ،سرهنگ پاسدار شهرام صادقی مسؤول بسیج سازندگی سپاه همدان گفت:بسیج در رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله(ص) 2 به 139 هزار تن از اهالی محروم و حاشیه نشین این استان خدمات ارائه کرد.

وی با بیان اینکه این خدمات شامل برنامه‌های آموزشی، فرهنگی، بهداشتی و عمرانی می‌شود، بیان کرد: بر اساس برنامه قرار بود به 50 هزار نفر در جریان برگزاری این رزمایش خدمات ارائه شود اما با حضور و استقبال چشمگیر بسیجیان سطح خدمات به 2.5 برابر این عدد رسیده است.

صادقی گفت: تاکنون 250 گروه جهادی به محله‌ها و حاشیه‌های شهر اعزام شدند که خدمت‌رسانی جهاد گران با حضور و تجمع نمادین تیم‌های جهادی در مرکز شهرستان و عزیمت به مناطق محروم آغاز می‌شود.

مسؤول بسیج سازندگی سپاه همدان اضافه کرد: قشرهای مختلف بسیج نواحی شامل طلاب، ورزشکاران، مهندسان، پزشکان، دانش‌آموزان و دانشجویان و دیگر اقشار در این رزمایش مشارکت دارند.

 صادقی با بیان اینکه در پایگاه و محلات جامعه زنان و مردان حرکت‌های خودجوش خوبی صورت گرفته است، ادامه داد: 82 گروه از برادران و 43 گروه جامعه بسیج زنان در رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول ا... (ص) 2 مشارکت داشتند.

رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) 2 از نهم شهریور آغاز شده و تا29 این ماه ادامه دارد.

انتهای پیام/د.ا

خدمت 139 هزار بسیجی به  اقشار مستضعف در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.