گردهمایی بزرگ فرهنگیان شهرستان‌های نوشهر، چالوس، کلاردشت و بخش کجور با حضور وزیر آموزش و پرورش در نوشهر در حال برگزاری است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ نیکزاد مدیر کل آموزش و پرورش مازندران در این گردهمایی با قدردانی از نمایندگان مجلس در زمینه پشتیبانی از آموزش و پرورش استان گفت:: با توجه به اینکه در آستانه بازگشایی مدارس هستیم ۱۹ شهریور مانور بازگشایی مدارس را داشتیم تا مشکلاتی که در این حوزه دارد برطرف شود.

وی افزود: وظیفه ما از اول مهر غنی سازی و کیفی سازی مدارس و رشد همه جانبه دانش آموزان است.

مدیر کل اموزش و پرورش مازندران ادامه داد، با کمک وزارتخانه دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تجهیزات ایجاد نشاط در بین دانش اموزان تهیه شد است.

نیکزاد افزود: مدیران باید سه مهارت دانایی و توانایی و خلاقیت را داشته باشد و دائما سیکل توانایی را بسنجد و با استفاده از توانایی ادراکی شرایط را بشناسد و با دانش اموز ارتباط برقرار کند.

در ادامه این گردهمایی قاسم احمدی لاشکی نماینده مردم نوشهر و چالوس و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این جلسه درد و دل فرهنگیان سه شهرستان است، گفت:: با توحه به گستردگی بخش مرزن آباد و روستا‌های پراکنده خواستار استقلال آموزش و پروش مرزن اباد هستیم.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۴ میلیون دانش آموز و یک میلیون معلم تا چند روز دیگر آماده به کار می‌شوند، افزود:همه باید به این حقیقت برسد که آموزش و پرورش متفاوت است، معلم کارمند نیست و اگر این نگاه باشد نتیجه‌ای نمیگیریم.

لاشکی ادامه داد؛ امروز دغدغه‌های فرهنگیان جدی است و مشکل معیشتی بازنشستگان فرهنگی مهم است و با این وضعیت نمیتوان کشور را به سامان داد.

نماینده مردم نوشهر و چالوس افزود: بودجه آموزش و پرورش با تلاش کمیسیون تلفیق مجلس ۶ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان بودجه به آموزش و پرورش تخصیص یافت از ۳۶ هزار میلیارد به ۴۲ هزار میلیارد رسید.

وی ادامه داد، نیاز به یک انقلاب در حوزه آموزش و پرورش هستیم و با پیگیری وزیر قرار شد پاداش سنوات بازنشستگان داده شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.