سرپرست وزارت تعاون گفت : براساس گزارش مرکزپژوهش های مجلس از پاییز ۹۳ تا زمستان ۹۶ بیش از۳میلیون نفر به جمعیت فعال کشور اضافه شده که دولت۷۰درصد اشتغال برای این جمعیت ایجادکرده است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محسنی بندپی در جلسه کارگروه اشتغال استان اصفهان با اشاره به رونمایی این سامانه در هفته آینده گفت: تا دو سال بیمه کارفرمایی این افراد را این وزارتخانه پرداخت می کند.

وی با بیان اینکه در آمد سازمان تامین اجتماعی هزینه ای است افزود: این سازمان ماهانه هفت هزارمیلیارد تومان حقوق بازنشستگی به بیمه شدگان پرداخت می کند.

سرپرست وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی از پرداخت کامل مطالبات دولتی و خصوصی سازمان تامین اجتماعی تاپایان آذر خبر داد و افزود: دربحث واگذاری اختیارات به استانها هر طرحی که دراستان اصفهان امضاشود مورد قبول است.

بندپی با اشاره به اینکه امروز کشور درشرایط حساس و ویژه ای است گفت: براساس گزارشمرکزپژوهش های مجلس از پاییز ۹۳ تا زمستان ۹۶ بیش از۳میلیون نفر به جمعیت فعال کشور اضافه شده که دولت۷۰درصد اشتغال برای این جمعیت ایجادکرده است.

وی با اشاره به اینکه وزارت تعاون به دنبال کیفیت بخشی حوزه های سلامت و درمان در استان اصفهان است گفت: دولت دو برنامه عام و خاص برای معیشت مردم دارد که در چندروز آینده سیاست های آنها اعلام می شود.

انتهای پیام /س

حضور سرپرست وزارت کار در اصفهان

برچسب ها: وزارت کار ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.