شبکه اینترنتی مایکوجو به منظور برگزاری پخش بازی ها در مازندران فعال شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهدی رضی مدیر روابط عمومی و امور رسانه‌ای هیات فوتبال مازندران از فعال شدن این شبکه اینترنتی در استان خبر داد و گفت:بعد از برگزاری اولین دوره کارگروه آموزشی پخش زنده اینترنتی مایکوجو دراستان نیز می‌تواند بازی‌های مهم را نیز به صورت مستقیم پخش می کند.

وی افزود: تمام مسابقات در تمامی رده‌های سنی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و بازی‌هایی که از حساسیت بالایی برخوردار است و تیم‌ها قادر به پخش زنده مسابقات از طریق صداسیما نشوند، از طریق مایکوجو بر روی شبکه اینترنتی فدراسیون فوتبال که زیر نظر فیفا و AFC است پخش خواهد شد.

مدیر روابط عمومی و امور رسانه‌ای هیات فوتبال گفت: با فعال شدن مایکوجو در استان فرصتی مناسب برای رسانه ای‌تر شدن باشگاه و تیم‌های فوتبال در استان است که استعداد‌های فوتبال استان را به نمایش گذاشت.

رضی افزود: این شبکه اینترنتی که شبکه اختصاصی فدراسیون فوتبال است و از طریق فیفا و AFC به فدراسیون فوتبال تعلق پیدا کرده است و تیم‌ها می‌توانند برای رزرو شبکه جهت پخش دیدار‌های حساس، برنامه‌های مهم فوتبالی درخواست خود را به هیات فوتبال استان ارائه کنند

اولین دوره کارگروه آموزشی پخش زنده اینترنتی مایکوجو با حضور نمایندگان هیات‌ها در کردان کرج برگزار شد.

انتهای پیام /ر

برگزاری کارگروه آموزشی پخش زنده اینترنتی

برچسب ها: وزارت ورزش ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار