مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف بر پیشگیری و مبارزه با خرافات در خصوص واقعه عاشورا تاکید کرد و گفت: مراسم شیرخوارگان حسینی همزمان با نخستین جمعه ماه محرم در 356 امامزاده و بقعه متبرکه برگزار خواهد شد.

امامزاده میزبان مراسم شیرخوارگان حسینیبه گزارشحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛حجت‌الاسلام سیدمحمدکاظم موسوی متقی؛ مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه درباره برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی در جوار امامزادگان اظهار کرد: این مراسم همزمان با نخستین جمعه ماه محرم 23 شهریور ماه در 356 امامزاده و بقعه متبرکه سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی بر پیشگیری و مبارزه با خرافات و ضرورت تبیین شبهات مطرح در خصوص واقعه عاشورا تاکید کرد و گفت: یکی از برنامه‌های محوری این طرح اعزام مُبلغ به آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه است.

مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه تصریح کرد: حضور این مُبلغان در امامزادگانی که طرح سوگواره بصیرت عاشورایی در آنها اجرا می‌شود به منظور برپایی عزاداری صحیح و زدودن آسیبهای عزاداری و پاسخگویی به شُبهات و سوالات دینی مردم است.

موسوی متقی خاطرنشان کرد: مراسم شیرخوارگان حسینی با همکاری مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) در مصلاها، حسینیه‌ها، مساجد و بقاع متبرکه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار