فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: دشمن می‌داند اگر اقدام سختی علیه ملت ایران انجام دهد باید هزینه زیادی بپردازد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ سردار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان ظهر امروز در نشست نقش اقشار بسیج در جنگ اقتصادی گفت: امروز دشمن می‌داند اگر اقدام سختی علیه ملت ایران انجام دهد باید هزینه زیادی بپردازد و دشمن به دنبال این است با کمترین هزینه بیشترین تخریب را به بار بیاورد.

وی ادامه داد: همه دشمن را می‌شناسند، و دشمن ما عریان است و دیگر کسی نمی‌تواند حرف از دشمن فرضی بزند.

سردار معروفی با اشاره به سخنان سردار سلیمانی در پاسخ به یاوه گویی رئیس جمهور آمریکا گفت: سخنان سردار سلیمانی، بازدارندگی دارد و ملت و دولت کشورمان را بزرگ و دشمن را تحقیر کرد و سردار سلیمانی به درستی می‌دانست چه می‌گوید و دشمن هم معنای این سخنان را فهمید.

وی گفت: راه‌اندازی عملیات روانی علیه ملت ایران به عنوان اصلی‌ترین راهبرد آمریکا است.

فرمانده سپاه نینوا گفت: دشمن می‌خواهد ما را دچار تغییر رفتار کند و آن‌ها به دنبال پایین کشیدن پرچم ما نیستند بلکه آن‌ها آمدند تا ایمان ما را بگیرند و آن‌ها به دنبال گرفتن اراده ما و تغییر ذائقه ملت ما هستند.

فرمانده سپاه نینوا گفت: همه ما باید مراقب باشیم دشمن به دنبال تصرف زمین نیست بلکه در فکر تسخیر ذهن‌ها است و هر قوم، عشیره و ملتی که دشمن شجاعتش را بگیرد، بازوانش قدرتی نخواهد داشت.

وی گفت: دشمن می‌خواهد محاسبات مردم و مسئولان ما را تغییر دهد و همه باید مراقب باشیم.

وی افزود: آنچه که در عاشورای سال ۶۱ قمری در کربلا رخ داد، جهل نبود و مردم آن دوران امام حسین (ع) را می‌شناختند و می‌دانستند نوه پیغمبر خدا است، اما دشمن با عملیات روانی آن‌ها را دچار اشتباه محاسباتی کرد و در مقابل امام خود صف کشیدند و او را به شهادت رساندند.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به راه‌های مقابله با دشمن گفت: توکل به خدا و تمسک به قرآن و اهل‌بیت (ع)، تقویت وحدت ملی و به روز نگه داشتن جامعه، و اصرار بر خدمت بی‌منت به مردم و دشمن‌شناسی و امام‌شناسی لازمه عبور از این شرایط سخت است.

انتهای پیام/ م
 

صحبت های فرمانده سپاه نینوا در نشست نقش اقشار بسیج

برچسب ها: سپاه ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.