معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت:مطالباتی که مسئولان استان بوشهر دارند، در هیئت دولت مطرح و پیگیری می‌شود.

مطالبات مطرح شده مسئولان استان بوشهر پیگیری می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حسینعلی امیری در جلسه شورای اداری استان بوشهر افزود: در سفر امروز به استان بوشهر، مسئولان این استان مطالباتی مطرح کردند که آنها با وزیران مربوط در میان خواهم گذاشت.

وی تصریح کرد: استان بوشهر به خوبی مسیر توسعه را طی کرده و در این مسیر اتحاد بین مسئولان این استان ستودنی است.

وی همچنین در آستانه هفته دفاع مقدس، یاد شهدا و ایثارگران سال‎های دفاع مقدس را گرامی داشت و بیان کرد: دفاع مقدس در تاریخ چندهزار ساله کشور یک مقطع ویژه است و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در نتیجه از خودگذشتگی جوانان در آن سال‌هاست.

معاون پارلمانی رئیس جمهور تصریح کرد: آمریکا هیچگاه برای حاکمان، کارگزاران و مسئولان نظام اسلامی ایران قابل اعتماد نبوده و با خارج شدن از برجام  به دنیا ثابت شد که آمریکا و هم‌پیمانانش قابل اعتماد نیستند.

استاندار بوشهر  نیز در این نشست به انعقاد تفاهم نامه برای ساخت یک‌هزار واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی اشاره کرد و گفت: با انعقاد تفاهم نامه بین استانداری بوشهر و کمیته امداد امام خمینی کشور ساخت هزار واحد مسکونی ویژه مددجویان استان در دستور کار قرار گرفته است.

عبدالکریم گراوند همچنین تصویب منطقه آزاد تجاری صنعتی بوشهر را هدیه دولت و مجلس به مردم استان دانست و  افزود: مطرح شدن منطقه آزاد تجاری صنعتی بوشهر به سالیان گذشته مربوط می‌شود و بوشهر در سال ۱۳۳۱ بهترین شرایط را برای این که منطقه آزاد شود داشت, که به علت همزمانی با فروپاشی دولت مصدق، محقق نشد.

نماینده مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی هم  نیز برطرف شدن مشکلات معیشتی لنجداران  را خواستار شد و گفت: وقتی صحبت از ته لنجی می‌شود ذهن‌ها به سمت قاچاق می‌رود، اما این طور نیست و امرار معاش ساحل نشینان وابسته به ته لنجی است.

سید کمال الدین شهریاری افزود: آمار بیکاری در تنگستان ۱۸/۱ درصد است که این رقم برای استان بوشهر که از صنایع عظیم نفت , گاز و پتروشیمی برخوردار است، زیبنده نیست.

انتهای پیام/م

استان بوشهر در مسیر توسعه قرار دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.