نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری «کودک‌کشی» را از ویژگی‌های نظام ظالم برشمرد و گفت: پیام مادران و کودکان قهرمان ایرانی به جهان این است که زیر بار ظلم نمی‌رویم.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، آیت‌الله محمود محمدی عراقی  نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری  امروز جمعه در همایش «شیرخوارگان حسینی» در کرمانشاه ضمن تسلیت ایام ماه محرم با بیان اینکه حادثه کربلا در تاریخ نظیر ندارد، گفت: اراده خدا برای موسی برچیدن نظام ظلم بود، اما همین اراده باری‌تعالی بود که خون علی‌اصغر و خون مظلومین کربلا تاج و تخت یزدیان را به باد دهد.

وی افزود: این مراسم پیام دارد و پیام مادران قهرمان ایرانی و مادران شهدا که با شیر خود عشق به امام حسین (ع) و آزادی و هدایت را به جان فرزندانشان وارد می‌کنند و پیام این اجتماعات عظیم که مادران با کودکان در آغوش در آن شرکت می‌کنند چیزی جز پیام صریح عاشورایی «هیهات منا الذله» نیست.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرنگان رهبری  بیان کرد: مادران قهرمان ایرانی با کودکان خردسالشان امروز به ترامپ و نتانیاهو و بدخواهان و ظالمان جهان، ایران و انقلاب اسلامی پیام می‌دهند که تحریم‌ها نمی‌تواند ما را از پای درآورد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: آنها به دنیا پیام می‌دهند که اگر از تشنگی هم هلاک شویم زیر بار ذلت نمی‌رویم.

انتهای پیام/ز

برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.