امام جمعه بندرعباس گفت: عاشورا بزرگترین مکتب و دانشگاه برای بشریت است.

اما جمعه بندرعباس:امر به معروف و نهی از منکر فلسفه قیام امام حسین (ع)به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ، آیت الله نعیم آبادی نماینده، ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس واقعه عاشورا را افتخاری برای اهل ایمان برشمرد و گفت: عاشورا بزرگترین مکتب و دانشگاه برای بشریت است.
وی غفلت، ساده اندیشی‌ها و نشناختن دشمن از سوی مسلمانان را در بروز واقعه عاشورا موثر برشمرد و گفت: غفلت در همه امور از جمله سیاسی و دینی یکی از بزرگترین خطر‌ها برای فرد، خانواده و جامعه است.
نماینده، ولی فقیه در هرمزگان افزود: رشوه موجب آسیب به جامعه می‌شود و نقش تخریبی آن در داستان عاشورا باید درس و عبرتی برای همه مسلمانان باشد.
امام جمعه بندرعباس گفت: اکنون استکبار و عوامل آنان از طریق مشکلات اقتصادی وایجاد احساس نارضایتی در مردم از نظام به دنبال تضعیف دولت هستند.
آیت الله نعیم آبادی افزود: باید با شناسایی عوامل خارجی و داخلی با جدیت با آنان برخورد کرده و مردم همچون گذشته با بصیریت و صبر برای رفع مشکلات با مسئولان و دولت همکاری کنند.
وی با تسلیت ایام شهادت امام سجاد (ع) گفت: برگزاری کنگره امام سجاد (ع) به عنوان حرکتی که از هرمزگان آغاز شده، افتخاری برای مردم این خطه است.
نماینده، ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس با گرامیداشت روز تجلیل از اسرا و مفقودان و آغاز هفته دفاع مقدس افزود: در هشت سال دفاع مقدس درکه حالی همه دنیا با تمام تجهیزات در مقابل ما صف علم کرده و به دنبال نابودی نظام جمهوری اسلامی ایران بودند رزمندگان با حداقل توان نظامی و از جان گذشتگی از کیان کشور دفاع کردند.
آیت الله نعیم آبادی بر ضرورت پاسداری از رشادت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس تاکید کرده و گفت: مردم در طول هشت سال دفاع مقدس نشان دادند که ایران سرزمین دلیران است.
انتهای پیام/ز


خطبه های نماز جمعه بندرعباس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.