نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه رنجان گفت: به گواه تاریخ حضور آمریکا درهرکشور چیزی جز ناامنی به ارمغان نمی‌آورد.

حضور آمریکا درهرکشوری چیزی جز ناامنی به ارمغان نمی‌آوردبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ حجت الاسلام والمسلمین خاتمی نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه زنجان درجمع نمازگزاران زنجانی با تبیین فرهنگ و اهداف قیام عاشورا گفت: حرکت امام حسین (ع) احیاگر اسلام ناب محمدی و تبلور چهره واقعی آن به جهانیان بود.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی فلسفه قیام عاشورا، را حاوی پیام‌های اخلاقی و انسان سازی دانست و بر ضرورت انتقال پیام این نهضت بزرگ درتمام اعصار تاکید کرد.

خطیب جمعه زنجان به عبرت‌های عاشورا در نگاه مقام معظم رهبری هم اشاره کرد و گفت : عاشورا به عنوان یک عبرت تاریخی مبیین لزوم وحدت و انسجام درجامعه برای رسیدن به هدف است.

نماینده  ولی فقیه در استان وامام جمعه زنجان نقش مادحین و ذاکرین اهل بیت وهیات‌های مذهبی را درترویج فرهنگ والای عاشورا تاثیر گذاردانست.

امام جمعه زنجان به مهم‌ترین محور‌های بیانات رهبر انقلاب در دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و افزود: منویات رهبرمعظم انقلاب نقشه راه برای مردم و مسولان است.

وی گفت: مردم بدانند که کار‌ها و اقدامات خوبی در سطح کشور انجام می‌شود و ناامید نباشند، مشکلات در جامعه وجود دارد، ولی نباید مبالغه شود.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی با اشاره به نشست‌های سه جانبه ایران، روسیه و ترکیه با محوریت مبارزه با تروریسم درسوریه گفت: به گواه تاریخ حضور آمریکا درهرکشور جز ناامنی چیزی به ارمغان نمی‌آورد.

خطیب جمعه زنجان با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهریار نقش آن شاعر بزرگوار را درشعر و ادب وفارسی و به خصوص شعر عاشورایی و بی بدیل دانست.

 

انتهای پیام/ع

اتحاد بین مردم و مسئولان؛ راه حل خروج از مشکلات

برچسب ها: نماز جمعه ، محرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.