دروازه بان تیم پارس جنوبی جم گفت: قرار گذاشته بودیم که حتما در این بازی پیروز باشیم و جام حذفی را از بازی اول جدی بگیریم.

احمدی: جام حذفی را با جدیت آغاز کردیم/در پنالتی گرفتن شیوه خاص خودم را دارمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسالگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رحمان احمدی دروازه بان تیم پارس جنوبی جم بعد از پیروزی در این دیدار و صعود به مرحله بعدی مسابقات جام حذفی گفت: خداروشکر بعد از یک مدت طولانی توانستم بازی کنم. همه ی بازیکنان امروز همت کردند و قرار گذاشته بودیم که حتما در این بازی پیروز باشیم و جام حذفی را از بازی اول جدی بگیریم تا بتوانیم به مرحله بالاتر برویم.

او در مورد رقابت های جام حذفی گفت: در جام حذفی بعد از بردن پنج بازی می توانی به فینال برسی و یک قهرمانی بدست بیاوری اما لیگ 30 بازی است و در طول مسابقات هزار اتفاق ممکن است بیافتد.

احمدی در مورد عملکرد خوبش در ضربات پنالتی و نقش موثرش در این پیروزی گفت: در تمرینات ضربات پنالتی را کار کرده بودیم. شیوه من در پنالتی گرفتن این است که تا لحظه آخر سر جای خود می ایستم و بعد از ضربه واکنش می دهم. با توجه به اینکه 2 سال در باشگاه پیکان حضور داشتم، از نوع پنالتی زدن بازیکنانشان شناخت داشتم و این موضوع به من کمک کرد.

او در مورد مشکلات مالی باشگاه پارس جنوبی جم گفت: الان 6 هفته از لیگ برتر گذشته است و یک بازی در جام حذفی هم انجام دادیم، اما هنوز دریافتی از طرف باشگاه پارس جنوبی جم نداشتیم. چک های 30 درصد اول قراردادهای بازیکنان را داده اند و 2 مهر تاریخ چک ها است.


بیشتر بخوانید:

پیکان ۰ (۵) - (۶) ۰ پارس جنوبی جم /شکست شاگردان جلالی در ضیافت حساس پنالتی‌ها

گل پیروزی بخش پرسپولیس به پارس جنوبی جم + فیلم

با همه وجود به تیم فوتبال پارس جنوبی جم کمک می‌شود


انتهای پیام/

صحبت های رحمان احمدی بعد از پایان بازی مقابل پیکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار