استاندار اردبیل گفت: به موفقیت های خوبی در تحقق برنامه های حفظ و ایجاد اشتغال استان دست یافته ایم و آمار ایجاد اشتغال جدید به صورت دقیق و شفاف به اطلاع شهروندان می رسد.

اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، افزود: خبرهای خوبی برای مردم داریم و تحقق این مهم قطعا سخت تر از حل موانع پروژه راه آهن نیست و با تلاش و مساعی تیم اقتصادی و اشتغال استان موفقیت هایی حاصل شده است که پس از بررسی دقیق به اطلاع مردم خواهد رسید.

وی تصریح کرد: به  قول مان عمل کردیم و آمارهای اشتغال جدید استان را با برش های شهرستانی به صورت دقیق و شفاف و با رعایت شاخص های ایجاد اشتغال جدید را  به اطلاع مردم خواهیم رساند.

استاندار اردبیل با بیان اینکه هدف گذاری ایجاد ۲۰ هزار شغل در برخی شهرستان‌ها از برنامه ارائه شده جلوتر است افزود: در حال پیگیری هستیم که هدف گذاری های ایجاد اشتغال در همه شهرستانها بر اساس برش شهرستانی محقق شود.

بهنام جو تاکید کرد : تیم ستاد اشتغال استان فعال و پویاست و همکاری های دستگاه ها قابل قبول است اما همت و تلاش ها باید تقویت شود و اهمال و سستی و عدم همکاری ها قابل اغماض نخواهد بود.

وی بیان کرد: کمک به تحقق  اشتغال، وظیفه همه  است و نیازمند یاری و  همکاری عموم افراد جامعه هستیم، چراکه اشتغال مشکل همه مردم جامعه است.

استاندار اردبیل اظهار داشت: با وجود ترویج برخی ناامیدی ها باید با انگیزه مضاعف و جدیت و پشتکار به توسعه اقتصادی و اشتغال استان شتاب بخشید و امید و نشاط اجتماعی را در استان تقویت کرد.

بهنام جو جلب سرمایه گذاری داخلی و خارجی بخصوص فرزندان توانمند استان را مهمترین عامل ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی دانست و تاکید کرد: مدیران دستگاه ها و فرمانداران شخصا پیگیر مشکلات و درخواست‌های سرمایه‌گذاران استان باشند.

وی پیشنهاد داد:  باید برای شناسایی  و جذب سرمایه گذاران بین  فرمانداران مسابقه ایجاد شود و فرمانداران برای پیدا کردن و جذب سرمایه گذاران از همدیگر سبقت بگیرند.

استاندار اردبیل با بیان اینکه زمین لازم و تسهیلات بانکی برای ایجاد صنایع تبدیلی تکمیلی توسط جهاد کشاورزی اعطا می شود از متقاضیان خواست ظرف دو هفته آینده به سازمان جهاد کشاورزی مراجعه نمایند.

بهنام جو سفر قریب الوقوع رئیس جمهور کشورمان به استان را فرصت مناسبی برای اختصاص تسهیلات و اعتبارات لازم برای تکمیل و اجرای پروژه های کلان در بخش عمران و اشتغال دانست و ابراز امیدواری کرد: سفر دکتر روحانی به استان منشا خیر و برکت و  باعث  جهش توسعه اقتصادی و تحقق برنامه ریزی های توسعه استان باشد.

انتهای پیام/ح

رئیس جمهور به استان اردبیل سفر می کند

برچسب ها: اشتغال ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.