رییس اتاق بازرگانی ،صنایع معادن و کشاورزی استان اردبیل گفت: میزان صادرات از استان اردبیل به کشورهای عراق ،سوریه و جمهوری آذربایجان افزایش می یابد.

حسین پیرموذن رییس اتاق بازرگانی ،صنایع معادن و کشاورزی استان اردبیل امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: میزان صادرات از استان اردبیل به کشورهای عراق ،سوریه و جمهوری آذربایجان افزایش می یابد.

پیرموذن ادامه داد: با این هدف به تازگی جلسه هماهنگی با دبیر ستاد توسعه اقتصادی در عراق و سوریه انجام شده تا بستر و زمینه برای توسعه صادرات به این کشورها فراهم شود.

وی با بیان اینکه واحدهای تولیدی استان با مشکلات عدیده ای مواجه هستند، گفت: ضروری است دولت حمایت لازم را از این واحدها انجام دهد.

رییس اتاق بازرگانی ،صنایع معادن و کشاورزی استان اردبیل افزود: هم اکنون 80 درصد واحدهای تولیدی با مشکل کمبود نقدینگی روبرو هستند و برای برطرف شدن این مشکلات باید راهکارهای لازم انجام شود.

پیرموذن ادامه داد: در گذشته واحدهای تولیدی استان نتوانسته اند اعتبارات بانکی را به خوبی جذب کنند و ضروری است بانک ها در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی اهتمام جدی داشته باشند.

وی تصریح کرد: اگر سیستم بانکی در نقدینگی واحدهای تولیدی کمک نکند مشکلات واحدهای تولیدی دوچندان می شود.

انتهای پیام/ع

80 درصد واحدهای تولیدی اردبیل مشکل کمبود نقدینگی دارند

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.