جلسه هماهنگی بزرگداشت سی و هشتمین سالگرد هفته دفاع مقدس، امروز به ریاست مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان ایلام در بنیاد برگزار شد.

جلسه بزرگداشت هفته دفاع مقدس در ایلام برگزار شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;  سلیمان رستمیان مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان ایلام، گفت:تقارن هفته دفاع مقدس با ایام محرم نشان دهنده این است که مکتب امام حسین(ع) مکتب آزادگی، شهادت و دفاع است و از سوی دیگر دفاع مقدس دفاع از ارزش ها بود.

رستمیان انجام تبلیغات محیطی در سطح استان و شهرستان های استان، دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران،سخنرانی پیشکسوتان و فرماندهان دفاع مقدس در سطح مدارس، مساجد و نمازهای جمعه استان، برپایی نمایشگاه‌های دفاع مقدس، گلباران و عطرافشانی مزار مطهر شهدا، تجلیل از جانبازان و آزادگان در سطح ادارات را از جمله مهترین برنامه ها دانستند که باید در دستور کار ادارات و سازمان‌ها قرار گیرد.

وی با بیان اینکه تمام ادارات سطح استان موظف به پیگیری امور مربوط به هفته دفاع مقدس هستند افزود: اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در سطح بین المللی مرهون خون شهداست و به همین دلیل هیچ اداره ای نمی تواند به بهانه های مختلف در اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس کوتاهی کند.

انتهای پیام/اس

 

 

 

 

برگزاری جلسه هفته دفاع مقدس در ایلام

برچسب ها: دفاع مقدس ، محرم97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.