سربازان گمنام امام زمان (ع) اداره‌های کل اطلاعات فارس و هرمزگان، موفق به انهدام شبکه هرمی فایننشیال (financial) و دستگیری ۱۸ نفر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ اداره کل اطلاعات استان فارس اعلام کرد: با تلاش سربازان گمنام امام زمان (ع) اداره‌های کل اطلاعات فارس و هرمزگان، به منظور صیانت از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و جلوگیری از اخلال در نظام اقتصادی کشور ۱۸ نفر از لیدر‌ها و اعضای فعال شبکه هرمی کلاهبردار با نام فایننشیال (financial) دستگیر شدند.

بر این اساس، پرونده تخلفات افراد این شبکه به دستگاه قضایی ارجاع شد.

بر اساس این گزارش، این افراد با استفاده از روش‌های فریبکارانه و تحریک اقدام به جذب سرمایه افراد، کلاهبرداری از آن‌ها و راه اندازی چندین هرم و زنجیره انسانی کرده و مبالغ قابل توجهی ارز از طریق صرافی‌های غیرمجاز از کشور خارج کردند.

اداره کل اطلاعات فارس از مردم درخواست کرد: با توجه به شکل گیری مجدد دسیسه‌های هرمی با ترفند‌های جدید قبل از هر گونه سرمایه گذاری اطلاعات لازم را کسب و در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به شماره ۱۱۲ اعلام کنند.

اداره اطلاعات به افراد سودجو هشدار داد که فعالیت‌های آن‌ها رصد و در صورت انجام اقدامات غیرقانونی با آن‌ها قاطعانه برخورد می‌شود.

منبع: صدا و سیما

انتهای پیام/ن

 شبکه هرمی فایننشیال  در فارس منهدم شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.